مازندران، ویسی: اگر تفکرات خود را تغییر ندهیم و لیگ یکی فکر کنیم به مشکل می خوریم، کسی جرأت ندارد به فغانی اعتراض کند

به گزارش بانیما، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: فغانی داوری است که نه تنها من، بلکه کل جامعه فوتبال جرأت اعتراض به او را ندارند.

مازندران، ویسی: اگر تفکرات خود را تغییر ندهیم و لیگ یکی فکر کنیم به مشکل می خوریم، کسی جرأت ندارد به فغانی اعتراض کند

به گزارش خبرنگاران از قائمشهر، عبدالله ویسی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر گفت: نساجی در زمین خودش خیلی قدرتمند است. نساجی هواداران پرشوری دارد و بازی کردن مقابل این هواداران سخت است، اما ما برای بازی فردا آماده ایم و بچه ها را برای بازی فردا به خوبی آماده نموده ایم. امیدوارم یک بازی خوب انجام دهیم و برنده بازی ما باشیم.

وی در ادامه اضافه نمود: ما کارمان را خوب انجام می دهیم. امیدواریم فردا روز ما باشد و بتوانیم سه امتیاز را در زمین نساجی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره تساوی بدون گل تیمش مقابل پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر توضیح داد: همه تیم ها مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه مضاعفی پیدا می نمایند و تمام تمرکزشان را روی این می گذارند که بهترین بازی شان را انجام دهند. ما بهترین عملکرد تیم های مان در سه چهار بازی خاص است. مقابل استقلال و پرسپولیس تمام بازیکنان مصدوم برمی گردند و بهترین نمایش خود را ارائه می دهند. اگر همه تیم ها مقابل تیم های دیگر هم همین طور بازی نمایند، کیفیت لیگ مان بسیار بالا خواهد بود.

ویسی درباره قضاوت علیرضا فغانی در دیدار فردای تیمش مقابل نساجی قائمشهر گفت: من هیچ موقع به داوری اعتراض نکردم، چون داوری قابل اشتباه است. فقط داوران اگر یک اشتباهی انجام می دهند نباید به فکر جبران آن در بازی دیگر باشند. به هرحال فغانی داوری است که نه تنها من، بلکه کل جامعه فوتبال جرأت اعتراض به او را ندارند، چون او خودش را نه تنها در ایران بلکه به جهان نشان داده است.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش در دیدار مقابل نساجی گفت: ما میلاد میداودی را به دلیل مصدومیت نداریم، اما خوشبختانه فردا بدون محروم وارد میدان می شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در انتها یادآور شد: ما را به عنوان تیم لیگ یکی نگاه می نمایند و مردم هم انتظار دارند این تیم در لیگ برتر بماند. کار سخت است. تیم هایی مانند ما اگر ساختار خوشان را حفظ نمایند می توانند موفق شوند، اما اگر تفکرات خود را تغییر ندهند و همچنان لیگ یکی فکر نمایند، به مشکل می خورند.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 251

به "مازندران، ویسی: اگر تفکرات خود را تغییر ندهیم و لیگ یکی فکر کنیم به مشکل می خوریم، کسی جرأت ندارد به فغانی اعتراض کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مازندران، ویسی: اگر تفکرات خود را تغییر ندهیم و لیگ یکی فکر کنیم به مشکل می خوریم، کسی جرأت ندارد به فغانی اعتراض کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید