لیگ NBA، باکس و تاندر پیروز شدند، نخستین بازی گسول برای میلواکی

به گزارش بانیما، در هفته بیست و یکم لیگ بسکتبال آمریکا، تیم های میلواکی باکس و اوکلاهماسیتی تاندر، حریفان خود را شکست دادند.

لیگ NBA، باکس و تاندر پیروز شدند، نخستین بازی گسول برای میلواکی

به گزارش خبرنگاران، در هفته بیست و یکم لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا موسوم به NBA تیم های میلواکی باکس و اوکلاهماسیتی تاندر بر حریفان خود غلبه کردند.

در بازی نخست که در سالن فیسِرو فوروم شهر میلواکی برگزار گشت، تیم میزبان با نتیجه 117 بر 98 میهمان خود ایندیانا پیسرز را شکست داد. یانیس آنتتوکنمپو 29 امتیاز و 12 ریباند برای باکس و مایلز ترنر 22 امتیاز و 17 ریباند برای پیسرز کسب کردند. میلواکی با 49 پیروزی و 16 شکست، بهترین آمار لیگ را در فصل جاری دارد. پائو گسول، سنتر کهنه کار اسپانیایی، نخستین بازی خود را با پیراهن میلواکی انجام داد و 5 ریباند کسب کرد.

در بازی دیگری که در سالن مودا سنتر شهر پورتلند برگزار گشت، تیم اوکلاهماسیتی تاندر با امتیازات پل جرج و راسل وستبروک بر میزبان خود پورتلند تریل بلزیرز با نتیجه 129 بر 121 در وقت اضافه نخست به پیروزی رسید. پل جرج 32 امتیاز و 14 امتیاز و راسل وستبروک 37 امتیاز برای تاندر کسب کردند. دیمین لیلارد نیز 51 امتیاز برای بلیزرز به دست آورد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2092

به "لیگ NBA، باکس و تاندر پیروز شدند، نخستین بازی گسول برای میلواکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ NBA، باکس و تاندر پیروز شدند، نخستین بازی گسول برای میلواکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید