لغو کلیه رقابت های ورزشی استان زنجان

به گزارش بانیما، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از لغو رقابت های ورزشی تا اطلاع ثانوی خبر داد.

لغو کلیه رقابت های ورزشی استان زنجان

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، محمد حمزه پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان، دوشنبه 5 اسفند در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، رقابت های ورزشی در استان تا اطلاع ثانوی لغو شد، این تصمیم در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گرفته شده و بی تردید سلامتی ورزشکاران در اولویت قرار گرفته است.

وی بیان نمود: به همین دلیل پنج رویداد ورزشی در استان لغو شده است، رقابت های سنگ نوردی قهرمانی کشور در زنجان، مسابقات لیگ برتر در رده های سنی مختلف، رقابت های فوتبال نونهالان قهرمانی شمال غرب کشور و نیز مسابقات اسکی جزو رقابت هایی است که لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

این مسئول همچنین افزود: اینکه مدت زمان معین شده برای تعطیلی رقابت های ورزشی 10 روز معین شده است، علاوه بر رقابت های یاد شده، قرار بود طی روزهای 16 تا 21 و 18 تا 23 اسفندماه امسال میزبان مسابقات فوتبال دسته یک بانوان و نیز هاکی مردان باشیم که این رقابت ها نیز لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان در خصوص شرایط تمرینات ورزشی در زنجان نیز اعلام نمود: هنوز در این خصوص تصمیمی اتخاذ نشده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7590

به "لغو کلیه رقابت های ورزشی استان زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو کلیه رقابت های ورزشی استان زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید