قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 24 خرداد 1400

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، در فهرست های زیر، قیمت تمامی مدل هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی های مختلف نیز ممکن است تفاوت هایی داشته باشد. تمامی مدل ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می رسند.

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 24 خرداد 1400

قیمت گوشی های شرکت سامسونگ

مشخصات و تاریخ معرفی گلکسی M32 سامسونگ رسما اعلام شد

در روزهای اخیر شاهد انتشار گزارش های زیادی درباره گلکسی M32 سامسونگ بودیم و حالا تاریخ رونمایی و مشخصات اصلی این گوشی هوشمند اعلام شده اند.

طبق صفحه مربوط به این دستگاه در آمازون هند، باید منتظر معرفی آن در تاریخ 31 خرداد ماه باشیم. تصاویر رسمی این موبایل تفاوتی با رندرهای گذشته ندارند و شاهد برش قطره ای نمایشگر و همچنین وجود دوربین اصلی چهارگانه روی پنل پشتی آن هستیم.

در اطراف نمایشگر این دستگاه حاشیه های کمی به چشم می خورد و پنل پشتی اش هم دارای طرح بافت دار است. دوربین اصلی چهارگانه گلکسی M32 هم درون یک ماژول مربعی شکل قرار گرفته که زیر آن، فلاش LED وجود دارد.

سامسونگ این گوشی هوشمندش را به سنسور اثر انگشت مجهز می کند که درون دکمه پاور در سمت راست دستگاه تعبیه می شود. انتظار می رود این دستگاه در رنگ های مشکی و آبی روانه بازار هند شود، هرچند احتمال عرضه آن در رنگ های دیگر در سایر کشورها وجود دارد.

طبق اطلاعات موجود در سایت آمازون، گلکسی M32 سامسونگ از نمایشگر 6.4 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و رفرش ریت 90 هرتز بهره می برد و حداکثر میزان روشنایی این پنل هم به 800 نیت می رسد.

این گوشی هوشمند به یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی مجهز می شود که البته هنوز نمی دانیم از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند یا خیر، با این حال احتمالا باید منتظر استفاده از شارژ سریع 15 واتی در آن باشیم.

قیمت گوشی های شرکت هوآوی

قیمت گوشی های شرکت اپل

قیمت گوشی های شرکت شیائومی

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16272

به "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 24 خرداد 1400" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت گوشی موبایل در بازار امروز 24 خرداد 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید