طراحی و رنگ بندی گلکسی بادز 2 را در تصاویر لو رفته ببینید

به گزارش بانیما، سامسونگ در نظر دارد به زودی از تازهترین هدفون بی سیم خود تحت نام گلکسی بادز 2 رونمایی کند. محصولی که تا به این لحظه خبرهای متعددی در رابطه با آن منتشر شده و در خبر تازه هم از رنگ بندی و طراحی آن به طور کامل مطلع شدیم.

طراحی و رنگ بندی گلکسی بادز 2 را در تصاویر لو رفته ببینید

گلکسی بادز 2 قرار است به نام یک محصول میان رده در دسته هدفون های بی سیم سامسونگ راهی بازار شود. محصولی که چند هفته ای هست در رابطه با آن می شنویم و حتی شاهد انتشار تصاویری از آن هم بودیم. اما از آنجایی که این خبرها اولین شایعه هایی بود که پیرامون این گجت منتشر می شد نمی توانستیم به آن ها اعتماد کنیم. اما بعد از اینکه FCC آن را گواهی کرد، توانستیم به شکل مطمئن تری از قابلیت های آن آگاه شویم.

امروز اما در ادامه فرایند انتشار خبرها و شایعه های پیرامون گلکسی بادز 2 شاهد لو رفتن تصاویر مطبوعاتی آن بودیم که به نظر می رسد کاملا واقعی باشند. در درجه اول به این خاطر که پیش از این همچنین طراحی را شاهد بودیم و در درجه دوم چون وب سایت معتبری نظیر 91Mobiles این تصاویری را منتشر کرده است.

طراحی و رنگ بندی گلکسی بادز 2

گلکسی بادز 2 از همان زبان طراحی آشنای گلکسی بادز اوریجینال بهره می برد. سری های سیلیکونی که روی آن قرار گرفته باعث می شود کاربران حس بهتری هنگام گوش دادن به محتوای صوتی داشته باشند و از بابت اینکه ایربادز از گوششان خارج شود هم نگرانی وجود نخواهد داشت. گلکسی بادز 2 در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش در دسترس قرار می گیرد؛ اگرچه نمی دانیم آیا رنگ های دیگری هم برای آن در نظر گرفته می شود یا خیر اما در همین حالت هم نماینده کوچک سامسونگ تنوع بسیار خوبی دارد.

روی هر گوشی این ایربادز، میکروفون دوگانه ای تعبیه شده که وظیفه کاهش نویز اکتیو و حذف نویز محیط را بر عهده خواهند داشت اما بعید به نظر می رسد این محصول از قابلیت حذف نویز اکتیو برخوردار باشد. چون قرار بود گلکسی بادز 2 به نام یک میان رده راهی بازار شود و طبیعی است چنین قابلیتی که بیشتر در هدفون های بی سیم گران قیمت شاهد هستیم در آن وجود نداشته باشد. در حال حاضر در بین ایربادزهای سامسونگ، گلکسی بادز لایو و بادز پرو از قابلیت حذف نویز اکتیو بهره می برند که به ترتیب در آگوست 2020 و ژانویه 2021 راهی بازار شدند. لازم به ذکر است هدفون نو هم مانند تمام هدفون های سامسونگ از طریق شرکت AKG تنظیم می شوند و این یعنی باز هم از لحاظ کیفیت صدا، عملکرد فوق العاد ه ای را شاهد خواهیم بود.

اوایل این ماه، در لیست FCC، شاهد حضور هدفون بی سیم سامسونگ بودیم. در آن لیست آمده بود که هدفون نو به سنسورهای حرکتی هم مجهز خواهد شد. بنابراین باید انتظار داشته باشیم قابلیت های خوب و کاربردی نظیر تشخیص قرار دادن در گوش در آن وجود داشته باشد تا زمانی که آن را خارج می کنید موسیقی متوقف و زمانی هم که آن را درون گوش قرار می دهید به صورت اتوماتیک به پخش ادامه موسیقی بپردازد.

کیسی که برای گلکسی بادز 2 در نظر گرفته شده کوچک و جمع و جور است و از دو چراغ LED بهره می برد؛ یکی درون آن و دیگری هم بیرون. رنگ درون کیس هم مطابق با رنگ خود ایربادز است تا ظاهر یک دست و جالبی را ببینیم، اما نمای بیرونی تمام این کیس ها سفید است. از این بابت که تا چقدر می توان روی نگه داری شارژ ایربادز و کیس آن حساب کرد بی خبریم اما با در نظر گرفتن طول عمر 22 ساعته باتری کیس گلکسی بادز پلاس، باید بگوییم همین انتظار را از بادز 2 هم داریم. در واقع اگر از کاربران بادز پلاس هستید، خرید بادز 2 شاید به خاطر طول عمر باتری آن قدرها منطقی نباشد چون با توجه به خبرها، به نظر می رسد خیلی تفاوت عملکرد بین آن ها وجود نداشته باشد.

همان طور که گفته شد، گلکسی بادز 2 در دسته هدفون های بی سیم میان رده قرار می گیرد؛ سیاستی که اپل هم سال هاست در پیش گرفته و در کنار مدل پرو، از یک مدل استاندارد هم رونمایی می کند. بدین ترتیب شاهد رقابتی سخت بین دو محصول خواهیم بود که هیچ یک از آن ها از قابلیت حذف نویز بهره نمی برند اما سایر امکانات و قابلیت های خوب در آن ها (احتمالا در گلکسی بادز 2) وجود دارد. سامسونگ گلکسی بادز پلاس را با قیمت 150 دلار راهی بازار کرد؛ محصولی که در مقابل بهترین های بازار یک میان رده به حساب می آمد و به همین علت به نظر می رسد گلکسی بادز 2 هم با همان قیمت راهی بازار شود.

با توجه به خبرهایی که تا به امروز پیرامون برنامه سامسونگ برای رونمایی از محصولات آینده اش منتشر شده است، انتظار داریم اواسط تابستان امسال یا به طور دقیق تر در تاریخ 3 آگوست (12 مرداد)، شاهد برگزاری رویداد آنپکد و رونمایی از این هدفون بی سیم در کنار محصولاتی نظیر گلکسی زد فولد 3، گلکسی زد فلیپ 3 در مدلی با پشتیبانی از قلم S-Pen و گلکسی واچ 4 باشیم. رویدادی که شاید طولانی ترین و شلوغ ترین رویداد تاریخ سامسونگ لقب گیرد.

شما عزیزان می توانید در ادامه، تصاویر لو رفته از گلکسی بادز 2 را مشاهده کنید.

منبع: PhoneArena ,GSMArena

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 16390

به "طراحی و رنگ بندی گلکسی بادز 2 را در تصاویر لو رفته ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی و رنگ بندی گلکسی بادز 2 را در تصاویر لو رفته ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید