فکری: فولادی ها نباید به قائمشهر می آمدند، بازی با صنعت نفت به شهری دیگر منتقل گردد

به گزارش بانیما، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران اعتقاد دارد اعضای تیم فولاد خوزستان اصلاً نباید به قائمشهر سفر می کردند که برابر نساجی حاضر نشوند.

فکری: فولادی ها نباید به قائمشهر می آمدند، بازی با صنعت نفت به شهری دیگر منتقل گردد

به گزارش خبرنگاران، محمود فکری پس از لغو ملاقات تیم های فوتبال نساجی مازندران و فولاد خوزستان گفت: به نظرم اعضای تیم فولاد با این شرایط اصلاً نباید به مازندران و قائمشهر می آمدند. ما ورزشکاران یا همه کسانی که شناخته شده هستند، باید به پروتکل های بهداشتی توجه کنیم و الگویی برای مردم باشیم. نباید این حق را به خود بدهیم که به جامعه، ترس و اضطراب تزریق کنیم. این بی انصافی است. مردم به اندازه کافی مشکل دارند و ما باید کاری کنیم شادابی آنها زیاد گردد، نه اینکه مسئله ای به مسائل مردم اضافه کنیم.

وی با اشاره به دیگر ملاقات لغو شده هفته بیست وسوم لیگ برتر توضیح داد: دیدیم که استقلال (برای بازی با پارس جنوبی) به جم نرفته است. فولاد به قائمشهر آمد و تمرین هم کرد، اما بعد جمع کرد و رفت. این اتفاق قشنگ نبود. ما هم دوست نداریم مردم ایران و دنیا به کرونا مبتلا شوند، اما اگر بگوییم مثبت شدن تست ها دروغ است، اصول را زیر سؤال برده ایم. اگر بگوییم درست است، دوست نداریم بازیکنان بیمار شوند. یاری به شرایط اجتماعی جامعه وظیفه ماست و باید به شادابی جامعه یاری کنیم.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره اینکه مدیران این باشگاه به امضای صورتجلسه لغو مسابقه اصرار داشتند، اعلام کرد: شاید اطلاعات ما از قوانین جدید کافی نیست، اما ناظران بازی و داوری توضیحات لازم را به ما دادند و ما را قانع کردند. نیازی نیست داوران وسط زمین بیایند یا ما گزارش بازی را ببینیم. اسناد و دوربین های زیادی وجود دارد که می تواند عدم حضور تیم حریف را ثابت کند، اما ان شاءالله حق نساجی اینجا ضایع نگردد.

فکری در پاسخ به این پرسش که آیا اعضای تیم نساجی برای ملاقات با صنعت نفت به آبادان سفر خواهد نمود یا خیر، گفت: مسئله ای با این سفر نداریم، اما با توجه به اینکه استان خوزستان شرایط قرمز دارد، شاید استقلالی ها با سفر به خوزستان به کرونا مبتلا شده باشند. اطلاع دقیقی در این باره ندارم. نامه ای به سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال فرستادیم تا ملاقات با صنعت نفت به انتخاب این تیم، در شهری سالم برگزار گردد. اگر فدراسیون و سازمان لیگ تصمیم بگیرند در آبادان بازی کنیم، خودمان را برای سفر به این شهر آماده می کنیم.

وی درباره اینکه اعضای تیم ماشین سازی با سفر به خوزستان مسئله ای نداشتند و کسی از این تیم کرونا نگرفت، بیان نمود: شاید نتیجه تست های آنها بعداً مثبت باشد. امیدواریم مسئله ای برای کسی ایجاد نگردد، اما کرونا می تواند چند روز در بدن باشد و افراد می توانند مبتلا و ناقل باشند. شاید همان روزی که به خوزستان می رویم کرونا نگیریم، اما شاید ویروس با ما بیاید و مسائل بعدی ایجاد گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10637

به "فکری: فولادی ها نباید به قائمشهر می آمدند، بازی با صنعت نفت به شهری دیگر منتقل گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فکری: فولادی ها نباید به قائمشهر می آمدند، بازی با صنعت نفت به شهری دیگر منتقل گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید