فوتبال دنیا، گواردیولا: سیتی قوی تری را بعد از بازی های ملی خواهد دید

به گزارش بانیما، سرمربی منچسترسیتی به طرفداران تیمش وعده داد که بعد از وقفه دو هفته ای لیگ برتر برای برگزاری بازی های ملی، تیم او با قدرت بیشتری نسبت به 4 هفته نخست لیگ ظاهر خواهد شد.

فوتبال دنیا، گواردیولا: سیتی قوی تری را بعد از بازی های ملی خواهد دید

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا می گوید که از شروع این فصل تیمش در لیگ برتر به خصوص با توجه به کوتاه تر بودن اردوی پیش فصل به خاطر برگزاری جام جهانی در امسال راضی است اما انتظار دارد که تیمش بعد از وقفه دو هفته ای لیگ برای برگزاری بازی های ملی، قوی تر از قبل به میدان برگردد.

سیتی در جام جهانی 16 بازیکن داشت و به همین دلیل اردوی پیش فصلش دیرتر از سایر تیم ها شروع شد. با این حال تیم تحت راهنمایی پپ گوادریولا از 4 بازی اش در این فصل لیگ برتر 10 امتیاز گرفته که هم اندازه امتیازات فصل گذشته اش در همین مقطع از فصل است.

گواردیولا که تیمش بعد از لیورپول، چلسی و واتفورد در رده چهارم لیگ برتر واقع شده است، گفت: ما چلسی را در جام خیریه شکست دادیم و در مجموع در 4 بازی مان بهتر از 4 تیم بوده ایم. ما اما می خواهیم بهتر از این باشیم. گاهی اوقات ما می بریم و گاهی اوقات نه. برای بهتر شدن باید کنترل بهتری بر بازی داشته باشیم، موقعیت های بیشتی خلق کنیم و کمتر گل بخوریم. در 4 بازی مان در لیگ و حتی در جام خیریه این اتفاقی بود که رخ داد.

گواردیولا اضافه نمود: ما پیشرفت می کنیم. بعد از بازی در جام جهانی برای بازیکنان قرار داشتن در شرایط ایده آل روانی غیرممکن است. ما زمان بیشتری احتیاج داریم و بعد از وقفه بازی های ملی، فصل به صورت جدی شروع می گردد و هر سه روز یک بازی خواهیم داشت. من از امتیازات مان و شیوه بازی مان راضی ام اما بعد از این تعطیلات وضعیت تیم ما بهتر خواهد شد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 406

به "فوتبال دنیا، گواردیولا: سیتی قوی تری را بعد از بازی های ملی خواهد دید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، گواردیولا: سیتی قوی تری را بعد از بازی های ملی خواهد دید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید