فروتن: حضور 4 گروه نمایشی اروپایی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

به گزارش بانیما، خبرنگاران: معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: 4 گروه نمایشی از سه کشور لهستان، اسپانیا و ایتالیا در بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به همدان می آیند.

فروتن: حضور 4 گروه نمایشی اروپایی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

مجید فروتن در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران در همدان، اظهار کرد: بیست و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 21 مهر ماه سال جاری در همدان برگزار می گردد که دبیرخانه این جشنواره کار خود را شروع نموده و خود را برای برگزاری این رویداد فرهنگی آماده می نماید.

وی تعداد مهمانان خارجی حاضر در جشنواره را 20 نفر دانست و توضیح داد: چهار گروه نمایشی از سه کشور لهستان، اسپانیا و ایتالیا در جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان به همدان می آیند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان چهار گروه نمایش خردسالان، هشت گروه غیررقابتی تئاتر کودک، هفت گروه در بخش مسابقه ای نمایش نوجوانان و چهار گروه در بخش بین الملل گروه های نمایشی در این دوره از جشنواره حضور دارند.

وی با بیان اینکه هشت سالن برای اجرای نمایش های جشنواره در نظر گرفته شده است، اعلام کرد: با توجه به اینکه سال جاری دو گروه نمایشی خردسالان و دانش اموزی به گروه های جشنواره اضافه شده، دو سالن کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان برای نمایش دانش آموزان و سالن آمفی تئاتر اداره کل فرهنگ و ارشاد برای خردسالان در نظر گرفته شده است.

فروتن بیان داشت: سالن های تالار فجر، سالن آمفی تئاتر و پلاتوی مجتمع شهید آوینی، سالن اصلی و پلاتوی مجتمع بوعلی سینا و سالن کانون مهدیه اجرای نمایش های بخش کودک، نوجوان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه اجرای نمایش های بخش مسابقه کودک و نوجوان در همدان است، اظهار کرد: در راستای فراگیرشدن جشنواره و بهره مند شدن شهرستان ها از جشنواره تئاتر کودک برنامه های جنبی نیز در نظر گرفته شده تا در شهرستان ها اجرا گردد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 28 آبان 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5500

به "فروتن: حضور 4 گروه نمایشی اروپایی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروتن: حضور 4 گروه نمایشی اروپایی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید