عملیات جست وجو برای بلیت های بی صاحب

به گزارش بانیما، محمد خلفان، وزیر ورزش امارات در همین رابطه می گوید: در سرانجام دور گروهی 80 هزار بلیت به فروش رسیده، اما تماشاگری وارد استادیوم نشده است.

عملیات جست وجو برای بلیت های بی صاحب

شروع عملیات جست وجو درباره بلیت های بی صاحب

وضعیت تماشاگران در ورزشگاه های زیبای امارات که از ابتدای بازی ها، یکی از معضلات اصلی میزبان به حساب می آمد. معضلی که حل نشدنش تا کنون، صدای وزیر ورزش امارات را هم در آورده است. هر کاری که برای رفاه حال طرفداران و ترغیب شان به آمدن به ورزشگاه لازم بوده را مسوولان برگزرای مسابقات انجام داده اند اما همچنان تعداد قابل توجهی بلیت هست که به فروش می رسد اما خریداران این بلیت ها سکوهای ورزشگاه را پر نمی نمایند! ادامه دار شدن این ماجرا باعث شده که وزارت ورزش امارات به فکر پیگیری عوامل این مشکل باشند.

محمد خلفان، وزیر ورزش امارات در همین رابطه می گوید: توقعی که داشتیم این بود که در انتها دور گروهی 450 هزار نفر در ورزشگاه حضور می یافتند. اما این تعداد 370 هزار نفر گزارش شده است. البته این 80 هزار بلیت به فروش رسیده؛ اما تماشاگری وارد ورزشگاه نشده است.

او درباره دلایل این اتفاق تأکید می نماید: من فکر نمی کنم دلیلش بازار سیاه بوده باشد چون از این راه باید بلیت ها فروخته می شد و تماشاگران به ورزشگاه می آمدند. نمی دانم چرا آنهایی که بلیت خریدند، استفاده نکردند. ما در حال پیگیری هستیم.

وزیر ورزش امارات از چشم اندازی که در ابتدا برای شکستن رکورد حضور تماشاگر در دوره قبلی در استرالیا داشته، می گوید: حضور تماشاگران تا اینجای مسابقات ما را قانع نکرده است. ما دوست داریم رکورد دوره قبلی در استرالیا را بزنیم. با توجه به اینکه در این دوره 24 تیم شرکت می نمایند. در جام قبلی 650 هزار نفر تماشاگر حضور داشتند و 13 بازی فرصت هست تا بتوانیم به این رکورد برسیم.

270 - 2

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1625

به "عملیات جست وجو برای بلیت های بی صاحب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات جست وجو برای بلیت های بی صاحب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید