عملکرد دوربین پاپ آپ در گوشی های هوآویY9 Prime 2019 و Y9s چگونه است

به گزارش بانیما، دو گوشی هوشمند جدیدهوآوی یعنی مدل های Huawei Y9 Prime 2019 و Huawei Y9s را می توان حاصل نگاه مدرن این شرکت به گوشی های هوشمند دانست. افزون بر تمام ویژگی های این دو محصول، دوربین پاپ آپ و حذف ناچ به شیوه ای کاملاً مهندسی شده انجام شده است.

عملکرد دوربین پاپ آپ در گوشی های هوآویY9 Prime 2019 و Y9s چگونه است

دوربین سلفی در بسیاری از گوشی های هوشمند، به شیوه های مرسوم نصب می شود؛ از جمله بالای بدنه یا به صورت ناچ که در هر حال بخشی از صفحه نمایش به دوربین سلفی اختصاص پیدا می نماید. هوآویبرای رسیدن به رویای صفحه نمایش بی حاشیه دست به کار شده و از دوربین سلفی پاپ آپبرای رسیدن به این هدف استفاده نموده است.

غیر از دوربین های پشتی این گوشی ها که با یاری هوش مصنوعی عملکرد بهتری ارائه می نمایند، هر دو مدلHuawei Y9 Prime 2019 و Huawei Y9s از دوربین پاپ آپ (Pop Up) بهره می برند که تجربه جدیدی را به کاربران ارائه می نماید.

حذف حاشیه مربوط به دوربین سلفی و ناچ از سری گوشی های جدید هوآوی، موجب بهبود طراحی آنها شده. در واقع تمام فضای گوشی به نمایشگر آن اختصاص یافته و فریم باریک، تجربه ای متفاوت از یک گوشی هوشمند را در اختیار کاربر قرار خواهد داد.

دوربین پاپ آپ در این گوشی های جدید، با دقت بسیار بالایی طراحی شده؛ این دوربین تنها در عرض 1 ثانیه از جای خود بیرون می آید و آماده استفاده می شود. در صورت عدم استفاده، به همان سرعتی که از صندلی خود بیرون آمده است، به صندلی خود برمی شود.

ویژگی دیگر این دوربین، تحمل وزن بسیار بالا به دلیل طراحی منحصر به فرد آن است. زبانه دوربین پاپ آپ در این گوشی تحمل وزن 15 کیلوگرم را دارد. از نظر طول عمر باز و بسته شدن آن، هوآوی تست های مقاومت ویژه ای را روی این دوربین انجام داده است. دوربین پاپ آپ در گوشی های یاد شده، می توانند بیش از 100 هزار بار باز و بستهشوند که این رقم، طول عمر بسیار بالایی برای یک دوربین مکانیکی پاپ آپ به حساب می آید.

این دوربین در محیط هایی با شرایط سخت تست شده و آزمون های متفاوتی را در دماهای گوناگون از سر گذرانده. دوربین پاپ آپ در گوشی های Huawei Y9 Prime 2019 و Huawei Y9sدر دمای منفی 20 تا مثبت 60 درجه سانتی گراد مورد آنالیز های متعدد قرار گرفته و عملکرد آن کاملاً تضمین شده است. سنسور 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در دوربین پاپ آپ آنها، قادر به تقسیم صفحه به 8 قسمت مساوی است؛ سپس با استفاده از هوش مصنوعی، روتوش را تنظیم نموده و بهترین تصاویر ممکن را ارائه خواهد نمود. بهره گیری از هوش مصنوعی باعث می شود حتی در شرایط نوری نامناسب نیز بتوان بهترین کیفیت ممکن را از این دوربین دریافت کرد.

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6848

به "عملکرد دوربین پاپ آپ در گوشی های هوآویY9 Prime 2019 و Y9s چگونه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد دوربین پاپ آپ در گوشی های هوآویY9 Prime 2019 و Y9s چگونه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید