بهترین زمان برای سفر به یونان چه موقع است

به گزارش بانیما، بهترین زمان سفر به هر شهری کاملا مرتبط به آب‌وهوای آن می‌باشد. در این مقاله به معرفی بهترین زمان برای سفر به شهر آتن با کشتی کروز پرداخته‌ایم.

بهترین زمان برای سفر به یونان چه موقع است

بهترین زمان برای سفر به شهر زیبای آتن، بهار و پاییز بوده و این دو فصل سال، هوا معتدل و جمعیت گردشگرها کمتر می‌شود و نرخ هتل‌ها نیز در این زمان ارزان‌تر می‌باشند و شهر آتن در طول سال هوای گرمی دارد. فصل پاییز و زمستان و اوایل بهار، این شهر محل برگزاری کارناوال‌ها و فستیوال‌ها می‌باشد و حتی اگر هوا سرد شد از سواحل زیبای این شهر می‌توانید دور بشوید و به سالن‌های اپرا این شهر بروید. تور کشتی کروز یونان یک سفر مطمئن و پرخاطره را برای شما فراهم خواهد کرد.

هتل زیبای هرا در شهر آتن بنایی قدیمی داشته و چندین بار با طراحی داخلی نئوکلاسیک، بازسازی شده است و برای یک اقامت عالی در آتن مناسب است. این هتل موقعیت عالی داشته و در نزدیکی آکروپلیس یونان قرار دارد که شما می‌توانید به راحتی و با پای پیاده از نقاط تاریخی این شهر بازدید نمایید. قیمت اقامت در این هتل چهار ستاره با اینترنت رایگان، 70 دلار بوده که اگر به دنبال یک هتل ارزان و با کیفیت می‌گردید، هتل آدرینا را هم برای شما مناسب خواهد بود که درست در قلب محله تاریخی پلاکا قرار داشته و نمایی عالی از آکروپلیس را به شما نشان می‌دهد و هزینه اقامت این هتل شبی در حدود 40 دلار است.

در آخر به این نکته توجه نمایید که اگر با تور کشتی کروز به یونان سفر نمایید نیازی به روز هتل نخواهید داشت و هزینه‌های سفر شما به شدت کاهش خواهد یافت.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6375

به "بهترین زمان برای سفر به یونان چه موقع است" امتیاز دهید

2 کاربر به "بهترین زمان برای سفر به یونان چه موقع است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان برای سفر به یونان چه موقع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید