سعادتمند: نمی دانم چرا اصرار دارند شجاعیان بازی نکند، از فیفا پیگیری می کنم

به گزارش بانیما، مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: نمی دانم چه اصراری بعضی ها دارند که با این وجود شجاعیان بازی نکند.

سعادتمند: نمی دانم چرا اصرار دارند شجاعیان بازی نکند، از فیفا پیگیری می کنم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، احمد سعادتمند در گفت وگو با رسانه باشگاه استقلال، درباره پیروزی استقلال برابر سپاهان گفت: بابت این پیروزیت بسیار خوشحالیم. تیم ما با وجود اینکه دقایق زیادی از بازی را 10 نفره دنبال کرد، پیروز شد و امیدواریم با کوشش بازیکنان و کادرفنی و همدلی میان ارکان باشگاه، در بازی های باقی مانده لیگ و جام حذفی هم پیروز باشیم.

وی در ادامه با انتقاد از صادرنشدن کارت بازی شجاعیان، اضافه کرد: از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بابت صادر نشدن کارت و مجوز بازی داریوش شجاعیان به شدت گله مند هستم. با توجه به شرایط حاکم بر دنیا، فیفا و AFC جهت استفاده از ورزشکارانی که آسیب دیده بودند، دست به تلطیف مقررات زدند. داریوش شجاعیان بازیکن ما بوده و با ما قرارداد حرفه ای دارد. توجه داشته باشید که بیش از سه ماه لیگ ما تعطیل شده بود.

مدیرعامل استقلال ادامه داد: یک وقت می گویید بازیکن از لیست خارج شده و اجازه بازی کردن در ادامه نیم فصل را ندارد. اما نیم فصلی که مدت زمانش سه ماه به ان اضافه شده است را نباید با مبنای قبلی نگاه کرد. بازیکنی مثل شجاعیان به دلیل تعویق سه ماهه لیگ، الان کاملا آماده است و بازیکن خود ما هم بوده است. در استعلامی که از فیفا صورت گرفته، گفته شده که از بازیکنان خودتان و آموزشگاه می توانید بهره ببرید. از طرفی فیفا گفته است می توانید قوانین را تلطیف کنید. من نمی دانم چه اصراری بعضی ها دارند که با این وجود شجاعیان بازی نکند؟

سعادتمند با بیان اینکه مسئله شجاعیان را به فیفا اطلاع می دهد، گفت: من به این موضوع گله و اعتراض دارم. من شخصا در این باره با آقایان نبی و بهاروند صحبت نموده ام. مجبورم برخلاف میل باطنی خود، این موضوع را به فیفا اعلام کنم و به اسم مواردی را بیان نموده و پاسخ خود را از آن نهاد بگیرم. این موضوع را تا زمان پاسخگویی فیفا ادامه می دهم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11146

به "سعادتمند: نمی دانم چرا اصرار دارند شجاعیان بازی نکند، از فیفا پیگیری می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعادتمند: نمی دانم چرا اصرار دارند شجاعیان بازی نکند، از فیفا پیگیری می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید