رامین رضاییان بمب زمستانی پرسپولیس است؟

به گزارش بانیما، خبرنگاران: آغاز رسمی فعالیت تیم های در پنجره جابجایی زمستانی باعث به وجود آمدن شایعات گوناگون شده است. شایعاتی که با توجه به جذابیت دو تیم استقلال و پرسپولیس، در خصوص این دو باشگاه، به کرات شنیده می گردد.

رامین رضاییان بمب زمستانی پرسپولیس است؟

به گزارش خبرنگاران، حالا که جابجایی نیم فصل از راه رسیده بازار شایعات داغ است و در این میان از خرید های احتمالی پرسپولیس مطالب زیادی در فضای مجازی و حقیقی منتشر می گردد. البته که تعدادی از این شایعات نزدیک به واقعیت است و نمی توان آن را در زمره اخبار خیالی گنجاند. به هر روی، یکی از بازیکنانی که این روز ها به پرسپولیس نزدیک شده رامین رضاییان، مدافع راست سابق همین تیم است. رامین که بازیکن تیم الدحیل قطر است به عنوان بازیکن قرضی به السیلیه فرستاده شد، ولی ظاهرا مسئولان السیلیه از عملکرد این بازیکن ایرانی راضی نبودند و قراردادش را فسخ کردند.

حالا رامین همچنان بازیکن الدحیل است و به نظر می رسد این باشگاه قطری هم علاقه ای به حفظ رضاییان ندارد، چون اگر قرار باشد او را به لیست برگرداند باید یکی از بازیکنان خارجی یا آسیایی غیرقطری اش را رد کند. اینطور شده که شایعه بازگشت رامین به پرسپولیس پررنگ تر شده است. با این حال از این خرید، در روز های گذشته به عنوان بمب باشگاه پرسپولیس یاد شده است؛ لقبی که چندان با واقعیت جور درنمی آید!

ماجرا از این قرار است که رامین در شرایطی به پرسپولیس لینک شده که اتفاقا این تیم احتیاجی به جذب بازیکن در خط دفاعی ندارد. سرخ های تهرانی برای خط دروازه، هافبک و مهاجم احتیاج مبرم به تتازه قوا دارند، ولی در خط دفاعی، به ویژه سمت راست خط دفاعی احتیاجی به بازیکن تازه ندارند. درست است که کیفیت بازی رامین رضاییان بالاست و بدون تردید می تواند در پرسپولیس فیکس گردد، ولی همین حالا مهدی شیری، سیامک نعمتی، وحد هنانوف، منوچهر صفروف و البته فرشاد فرجی، توانایی بازی کردن در سمت راست خط دفاعی را در صورت احتیاج دارند. با وجود 5 بازیکن، حضور رامین رضاییان در پرسپولیس، ترافیک را در این نقطه غیرضروری در ترکیب پرسپولیس بالا می برد که می تواند کار یحیی را در این پست هم سخت کند.

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 20087

به "رامین رضاییان بمب زمستانی پرسپولیس است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رامین رضاییان بمب زمستانی پرسپولیس است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید