سرگردانی یک هزار و 500 گردشگر روسی در چین

به گزارش بانیما، یک هزار و 500 گردشگر روسی به علت بدهکاری کلان و توقف فعالیت یک شرکت گردشگری روسی در چین سرگردان شده اند.

سرگردانی یک هزار و 500 گردشگر روسی در چین

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

الکساندر نرادکو، رئیس سازمان هواپیمایی روسیه، اظهار داشت که شرکت گردشگری ژمچوژنایا رکا به شرکت هواپیمایی روسی ایرایرو دو میلیون و 300 هزار دلار بدهکار است.

نرادکو در ادمه سخنان خود گفت که بدهکاری کلان و توقف فعالیت این شرکت گردشگری روسی موجب سرگردانی بیش از یک هزار و 500 گردشگر این کشور در چین شده است.

به گفته نرادکو شرکت هواپیمایی ایرایرو اعلام نموده است که اگر شرکت ژمچوژنایا رکا همچنان به انتقال گردشگران ادامه دهد، دیر یا زود منابع اقتصادی خود را از دست خواهد داد.

در همین حال رئیس سازمان هواپیمایی روسیه گفته است که باید این یک هزار و 500 گردشگر روس که در چین سرگردان شده اند، به خانه بازگردانده شوند.

وی اضافه کرد:

باید به مشکل ایجاد شده از سوی این شرکت گردشگری پس از انتقال تمام گردشگران روسی رسیدگی کرد تا تعیین گردد چرا مبالغ به شرکت هوایی با وجود پرداخت هزینه سفر از سوی گردشگران پرداخت نشده است.

شرکت هواپیمایی ایرایرو نیز در بیانیه ای اظهار داشت که پروازها برای انتقال گردشگران طرف قرارداد با شرکت ژمچوژنایا رکا از شهرهای سن پترزبورگ، سامارا، کازان، کمرووا، خاباروفسک، چلیابینسک، اوفا و مسکو را به دو فرودگاه چین به نام های هاینان و سانیا را متوقف نموده است.

لازم به ذکر است در روسیه افرادی که تورهای مسافرتی شرکت ژمچوژنایا رکا را خریداری نموده اند، بلاتکلیف هستند و همچنین مدت اقامت یک هزار و 500 گردشگر روسی در چین نیز هم به خاتمه رسیده است .

منبع عکس کاور: سفرستان

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 20 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5870

به "سرگردانی یک هزار و 500 گردشگر روسی در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرگردانی یک هزار و 500 گردشگر روسی در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید