سرویس مدارس باید مراقب داشته باشند

به گزارش بانیما، معاون اداره سیاسی، اجتماعی فرمانداری همدان در رابطه با امنیت ترافیکی در سال تحصیلی جدید گفت: پلیس هدایت و رانندگی همدان و نیروی انتظامی باید نظارت کامل بر روی سرویس های مدارس به ویژه دخترانه داشته باشند.

سرویس مدارس باید مراقب داشته باشند

به گزارش خبرنگاران، تیموری یکشنبه 18 شهریور در شورای ترافیک شهرستان همدان، اضافه کرد: خودروهای جمعی از جمله ون و اتوبوس ها باید حتما مراقب داشته باشند به ویژه سرویس های دخترانه که در حواشی شهر قرار دارند.

وی در رابطه با امنیت سرویس های مدارس توضیح داد: پلیس راهور و نیروی انتظامی باید در مقابل، با سرویس هایی که مراقب ندارند، برخورد جدی و شدیدی داشته باشند، چرا که این بحث مربوط به امنیت دانش آموزان است.

معاون اداره سیاسی، اجتماعی فرمانداری همدان در انتها تأکید کرد: سرویس های آموزشی مدارس باید دارای برچسب معتبر و مراقب باشند و در صورت نبود این دو عامل دچار تخلف گردیده اند و با آنها به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس اداره حمل ونقل شهرداری همدان نیز در رابطه با حمل ونقل دانش آموزان در نخستین روز مهر اظهار کرد: حمل ونقل دانش آموزان در نخستین روز مهر به صورت رایگان صورت خواهد گرفت.

محمد پوروخشویی اضافه کرد: بحث سرویس مدارس و سرویس دهی آن را بسیار پیگیر هستیم و 100 دستگاه اتوبوس زیر کنترل سازمان اتوبوسرانی آماده برای حمل ونقل دانش آموزان و سرویس دهی است و کنترل بر روی آنها توسط سازمان انجام می گیرد. در حوزه تاکسیرانی هم حدود 1500 دستگاه تاکسی با برچسب ویژه سرویس مدارس آماده ارائه خدمت هستند.

وی توضیح داد: در حوزه بازگشایی مدارس روز اول مهر استفاده از وسایل حمل ونقل عمومی به صورت رایگان صورت خواهد گرفت چرا که اول مهر یک جشن ملی بوده و در واقع شهر برای بازگشایی مدارس آماده است.

رئیس اداره حمل ونقل شهرداری همدان از رونمایی برچسب جدید سرویس مدارس اطلاع داد و گفت: در این هفته رونمایی از برچسب جدید سرویس مدارس صورت خواهد گرفت.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 478

به "سرویس مدارس باید مراقب داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرویس مدارس باید مراقب داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید