سرمایه گذاری و گردشگری اولویت بودجه 96 ارومیه شد

به گزارش بانیما، سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در تدوین بودجه شهرداری ارومیه برای سال 96 بخش حمل و نقل عمومی، خدمات شهری و سرمایه گذاری و گردشگری از اولویت های اصلی محسوب می شوند.

سرمایه گذاری و گردشگری اولویت بودجه 96 ارومیه شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان نوروزی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

میرعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در ارومیه گفت: شورای اسلامی شهر ارومیه پیشنهادات شهرداری در خصوص بودجه و برنامه های سال 1396 شهر ارومیه را در دستور کار خود قرار داده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته، شورای اسلامی شهر بودجه شهرداری مرکزی، شهرداری های 5گانه شهر ارومیه و سازمان های 17گانه تابعه شهرداری ارومیه را مورد آنالیز قرار می دهد.

وی اعلام کرد: مطابق برنامه نمایندگان شورای اسلامی شهر در شهرداری های مناطق و سازمانهای شهرداری ارومیه حضور یافته و پیشنهادات آنان را بر اساس شرایط مالی شهرداری ارومیه و نیز برنامه های پیشنهادی بر اساس اولویت بندی مورد نظر در حضور نمایندگان شورای شهر مورد آنالیز قرار می دهند.

محمدی اظهار داشت: به اطلاع شهروندان ارومیه ای می رساند در این برنامه ها همیشه مشارکت های مردمی و پیشنهادات و نقدها آنان مد نظر قرار می گیرد به ویژه در امر سرمایه گذاری و مشارکت به حضور مردم در این عرصه شدیداً نیازمند هستیم.

وی اضافه کرد: از همه همشهریان و کسانی که در ارومیه، استان آذربایجان غربی و در کشور اسلامی ایران و یا خارج از ایران زندگی می نمایند درخواست می گردد در همه امور مدیریت شهری و پروژه های عمرانی، مالی و فرهنگی شهر ارومیه به لحاظ سرمایه گذاری، مشارکت جدی داشته باشند.

عضو شورای شهر ارومیه اعلام کرد: به اعتقاد شورای اسلامی شهر ارومیه پیشرفت و توسعه شهر مرهون زحمات همه ساکنان در این شهر و یا کسانی که به گونه ای مرتبط با شهر ارومیه و دوستدار این شهر هستند بوده است.

وی گفت: در تدوین بودجه سال 96 بخش حمل و نقل خدمات شهری و سرمایه گذاری و گردشگری از اولویت های اصلی محسوب می شوند. امید است با یاری و مشارکت مردم در امر برنامه ریزی و بودجه شهرداری ارومیه پیروز عمل کنیم.

محمدی اضافه کرد: بودجه پیشنهادی شهرداری ارومیه قرار است پس از آنالیز در شهرداری های مناطق و سازمانها مطابق برنامه در صحن علنی شورا مورد آنالیز قرار گیرد به گونه ای که حداکثر تا اواخر بهمن ماه جاری برای آگاهی مردم انتشار یابد.

وی گفت: علاوه بر بودجه، دفترچه تعرفه عوارض برای سال 96 نیز تدوین می گردد و باید حداکثر تا سرانجام بهمن ماه امسال به وسیله روزنامه های کثیر الانتشار به سمع و نظر شهروندان برسد.

سخنگوی شورای شهر ارومیه اعلام کرد: بر اساس سیاست گذاری شورای اسلامی شهر ارومیه در تدوین عوارض مختلف در حوزه شهرداری ارومیه افزایش قابل ملاحظه ای وجود نخواهد داشت و غالباً همان هزینه های عوارض سال گذشته مورد نظر خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6977

به "سرمایه گذاری و گردشگری اولویت بودجه 96 ارومیه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمایه گذاری و گردشگری اولویت بودجه 96 ارومیه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید