زیرنویس اتوماتیک به ویدیو های اینستاگرام افزوده می گردد

به گزارش بانیما، پلتفرم محبوب اینستاگرام قابلیت نوی را برای کاربرانش عرضه نموده است. این ویژگی نو به طور اتوماتیک زیرنویس را به ویدیو های کاربران اضافه می نماید. باید خاطر نشان کنیم که قابلیت کاربردی ایجاد اتوماتیک زیرنویس برای کاربران رقیب اصلی اینستاگرام یعنی تیک تاک از سال گذشته در دسترس بوده و در نهایت اینستاگرام این قابلیت را در اختیار کاربران خود قرار داده است. این ویژگی به طور پیش فرض برای کاربران فعال خواهد شد، بنابراین آن ها نیازی ندارند تا به صورت دستی آن را برای خود فعال نمایند. شکی نیست که قابلیت ایجاد اتوماتیک زیرنویس، برای کاربران دچار مسائل شنوایی و سایر افرادی که تمایل دارند محتوای ویدیوها را به صورت متن و در قالب زیرنویس مشاهده نمایند، بسیار مفید و مؤثر خواهد بود.

زیرنویس اتوماتیک به ویدیو های اینستاگرام افزوده می گردد

این قابلیت تازه در حال حاضر تنها برای بعضی زبان ها فعال شده ولی اینستاگرام وعده داده که به زودی زبان های بیشتری را به این قابلیت اضافه خواهد نمود. این قابلیت از فناوری هوش مصنوعی بهره می برد، بنابراین در ابتدا ممکن است زیرنویس ها کامل نباشد ولی به مرور و با یادگیری هوش مصنوعی، کیفیت آن ها بهتر خواهد شد و زبان های بیشتری به آن اضافه می گردد. همان طور که در ابتدای خبر نیز اشاره کردیم، این قابلیت برای کاربرانی که از مسائل شنوایی رنج می برند بسیار مفید است. بعلاوه پیش از این تولیدنمایندگان محتوا مجبور بودند به صورت دستی زیرنویس به محتوای ویدیویی خود اضافه نمایند که اکنون با این ویژگی بسیار خوب، فرآیند کار آن ها ساده تر خواهد شد.

علاوه بر این ها، طی یک نظرسنجی صورت گرفته معین شد که حدود 92 درصد از کاربران اینستاگرام ترجیح می دهند تا ویدیو های منتشر شده را بدون صدا دیدن نمایند. این قابلیت بعلاوه به این دسته از کاربران یاری می نماید تا بتوانند بدون صدا محتواهای ویدیویی را مشاهده نمایند. گفته می گردد که در حال حاضر 17 زبان که شامل انگلیسی، اسپانیایی، پرتغالی، فرانسوی، عربی، ویتنامی، ایتالیایی، آلمانی، ترکی، روسی، تایلندی، تاگالوگ، اردو، مالایی، هندی، اندونزیایی و ژاپنی می شوند از این قابلیت بهره می برند و در ادامه ما شاهد اضافه شدن زبان های دیگری به این ویژگی خواهیم بود.

این پلتفرم محبوب در سال 2021، با ارائه قابلیت های بسیار کاربردی توانست رضایت کاربران خود را جلب کند و مانع از پیوستن آن ها به سایر اپلیکیشن های رقیب گردد. مدیران این شرکت دوست دارند تا این فرایند رو به جلوی خود را حفظ نموده و با انتشار قابلیت های بیشتر به تعداد کاربران خود اضافه نمایند. به همین دلیل، اینستاگرام از انتشار قابلیت بسیار کاربردی اطلاع داد که کاربران با آن می توانند پست ها، لایک ها و کامنت های حساب کاربری خود را به صورت دسته جمعی حذف نمایند.

بر اساس تازهترین اطلاعات منتشر شده، این پلتفرم محبوب با انتشار قابلیتی تازه به کاربران این اجازه را می دهد که کامنت ها و پست های مد نظر خود را به صورت دسته جمعی پاک نمایند و علاوه بر آن، تعاملات و فعالیت های گذشته حساب کاربری خود را نیز مورد آنالیز قرار دهند. این قابلیت ها در بخش Your activity هم اکنون در دسترس شما قرار گرفته است.

در منوی تازهی که به این بخش اضافه شده، کاربران با گزینه های زیادی روبه رو می شوند. طبق اعلام اینستاگرام، هدف اصلی این شرکت برای منتشر کردن این قابلیت آسان تر کردن حذف پست ها و کامنت ها و بعلاوه آنالیز تعاملات گذشته کاربران است.

قابلیت تازه دیگر که به تازگی به اینستاگرام اضافه شده، به کاربران این اجازه را می دهد تا استوری های فالورهای خود را به طور مستقیم با ضربه زدن روی آیکون قلب لایک نمایند. به همین دلیل، کاربران هنگام مشاهده استوری ها آیکون قلبی بین محل نوشتن پیغام در دایرکت مسج و علامت هواپیمای کاغذی کوچک مشاهده می نمایند که با ضربه زدن روی آن می توانند به استوری مربوطه واکنش نشان داده و آن را لایک نمایند.

آدام موسری، مدیر عامل اینستاگرام با انتشار پستی درباره این قابلیت گفت: یکی از اهداف اضافه شدن این قابلیت آن است که کاربران بتوانند حمایت بیشتری را دریافت نمایند و نسبت به استوری های به اشتراک گذاشته شده سریع تر و راحت تر واکنش نشان بدهند. بعلاوه باید اشاره کنیم که با این قابلیت بخش دایرکت مسج کاربران کمی منظم تر از قبل خواهد شد. باید دید در روز های آینده چه قابلیت های مهم و کاربردی دیگری در اختیار کاربران پرشمار این پلتفرم محبوب قرار می گیرد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 19299

به "زیرنویس اتوماتیک به ویدیو های اینستاگرام افزوده می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیرنویس اتوماتیک به ویدیو های اینستاگرام افزوده می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید