روسای بازنشسته هیئت های ورزشی همدان بزودی مشخص تکلیف می شوند

به گزارش بانیما، رسول منعم در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به قانون منع به کار گیری بازنشستگان گفت: شنیده شده این قانون شامل روسای هیئت های ورزشی نیز می گردد و باید تا 15 آذرماه این قانون اجرایی گردد اما هنوز دستور و ابلاغی به دست ما نرسیده است.

روسای بازنشسته هیئت های ورزشی همدان بزودی مشخص تکلیف می شوند

وی اضافه کرد: به محض رسیدن ابلاغی از وزارت ورزش طبق قانون به این موضوع ورود پیدا می کنیم و باید روسای هیئت هایی که بازنشسته هستند کنار گذاشته شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به قانون دو شغله بودن گفت: روسای هیئت های ورزشی حقوقی دریافت نمی نمایند به همین دلیل شغل محسوب نمی گردد و قانون دوشغله بودن شامل هیئت ورزشی نمی گردد.

منعم مطرح کرد: شنیده شده قانون بازنشستگی شامل حال روسای هیئت های ورزشی می گردد که منتظر هستیم ابلاغی در این زمینه به ما داده گردد تا طبق قانون رفتار کنیم.

وی با اشاره به صحبت هایی درباره عدم حمایت دستگاه ورزش از ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا اعلام کرد: از آذرماه سال گذشته با تشکیل کمیته ای 43 ورزشکار مستعد را زیر چتر حمایتی دستگاه ورزش قرارداده و ماهیانه 400 تا 600 هزار تومان را به حساب ورزشکاران واریز کردیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان بابیان اینکه در حد توان از ورزشکاران بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا حمایت نموده ایم، گفت: در مراسم تقدیر از مدال آوران آسیایی نیز 50 میلیون تومان برای هدایای ورزشکاران هزینه شد که مراسم تقدیر از بازیکنان پاراآسیایی را نیز روز 12 آذر هم زمان با روز جهانی معلولان برگزار خواهد شد.

منعم یادآور شد: درمجموع نزدیک به 250 میلیون تومان برای حمایت از ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی هزینه نموده ایم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1189

به "روسای بازنشسته هیئت های ورزشی همدان بزودی مشخص تکلیف می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسای بازنشسته هیئت های ورزشی همدان بزودی مشخص تکلیف می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید