رستوران های معروف شهر پوکت

به گزارش بانیما، کافه های بنام در تور تایلند نوروز 97 را بینش رویت نمایید.همچنین برای دوستی آداب مردم تایلند می توانید سخن فصل آداب دانی و آداب و رسوم مردم تایلند را نظارت نمایید .این رستوران تمام خواص های لازم برای یک شام شاعرانه و افسانه ای را دارد که به محض ورود به رستوران حس اسم شکنندگی و بغاز موج می زند ، در این کافه هم غذاهای مدرن و هم سنتی تایلندی سرو می گردد. در ادامه در مطلب جاهای دیدنی پوکت در خصوص رستوران های معروف شهر پوکت بیشتر صحبت می کنیم.

رستوران های معروف شهر پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

رستوران آکوا

یکی از مهمانخانه های ساحل کالیم در ناحیه شمال پاتونگ که یک غذاخوری ایتالیایی به سبک مدرن است ، غذاهای سنتی این غذاخوری انگشت نما و ارزش یکبار تجربه کردن را دارد ، قیمت های این رستوران کمی گران می باشد و خدمت ها کاملا حرفه ای و سرمشق ای را به مشتریان تور تایلند نوروز 97 نشان دادن می نمایند .

رستوران دودو

رستوران دودو یکی از مهمانخانه هایی است که غذاهای متفاوتی را در منوی سرآشپز فرانسوی خود به عرضه گذاشته است و حتما غذایی که باب میل شما باشد در این غذاخوری خواهید یافت .کسانی که در سفر با تور تایلند نوروز 97 به لذا بعد طعم شیرین و عاشق عسل و شرنگ جات هستند کیک شکلاتی و توت فرنگی پر فروش این بار گزینه افزون مناسبی برایشان باشد .

رستوران بوت هاوس

این بار در یک هتل 5 هنرمند می باشد که یکی از رستورانهای نامی و بی نام تایلند است که در ناحیه ساحل کاتی قرار گرفته است .در فضای کاملا مجلل و غذاهای مثال زدنی فرانسوی و آسیایی سرو می گردد ضمناً شما گردشگران تور تایلند نوروز 97 می توانید با اختیار این غذاخوری از کارها خدمت گزاری ها اضافه آشکار و فضای عطرآگین را آروین کنید .

رستوران لوورساچ

این بار در پایین کوه قرار گرفته است که افزون مدرن و شیک مدل سازی شده است و دیزاین دکوراسیون نمایانگر شکوه و وصله زینت اسباب خاورمیانه ای را دارد .منوی غذاخوری علاوه مختلف و شامل استارتر ، غذای اصلی و دسر می باشد ، اگر به درنتیجه یک شام شاعرانه هستید لوورساچ را در تور تایلند نوروز 97 از دست ندهید .

از مراکز خرید پوکت می توان به مجمع تجاری جانگ سیلون Jung Ceylon که در مرکز شهر پوکت می باشد دارای 200 مغازه از گونه ها موردها مورد احتیاج مشتریان می باشد و شما گردشگر تور تایلند امیدوار جریحه نیز نباشید چرا که مکانی رویایی برای شادمانی شما مسافران تور تایلند نوروز 97 تدارک دیده شده است و دارای مکانهای تفریحی شامل 5 اتاق سینمایی اس .اف ، استراک بول دارای 6 راستا بولینگ ، بازی های ویدئویی و اسنوکر است .

پوکت ویکنر مارکت Phuket Weekend Market این بازارچه محلی را سوق و میدان معامله ناکا نیز می نامند که شامل کالاهای دست دوم ، انواع کریه و نو و کمیاب و غذاهای محلی می باشد و با محیطی کاملا سنتی گردشگران تور تایلند را به سمت خود کشانده است .

سنترال جشنواره پوکت Central Festival که درست خارج از شهر پوکت می باشد ، این مرکز قلب تیمچه این جزیره است دارای غذاخوری های بین المللی و بازهم پارکینگ رایگان می باشد و هم برای شما گردشگر تور تایلند نوروز 97 در این آلبوم انواع تیمچه های سنتی با سامان سنتی و غذاهای محلی نیز یافت می گردد .

منبع: ای تایلند
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3296

به "رستوران های معروف شهر پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های معروف شهر پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید