دیدار محبت آمیز قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 در زمان مقرر برگزار می گردد

به گزارش بانیما، خبرنگاران: تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا در یک دیدار تدارکاتی در اواسط اسفندماه برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت تا قدرت شان را برای حضور در رقابت های جام جهانی 2014 محک بزنند.

دیدار محبت آمیز قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 در زمان مقرر برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران، برخلاف بعضی اخبار منتشره در رسانه های ایتالیایی مبنی بر تمایل چزاره پراندلی، سرمربی تیم ملی ایتالیا برای لغو دیدار محبت آمیز شاگردانش و تیم ملی اسپانیا در ماه مارس، این بازی در موعد از پیش مشخص شده برگزار خواهد شد.

تیم های ملی اسپانیا و ایتالیا، قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012، 5 مارس (14 اسفند) در شرایطی به مصاف یکدیگر خواهند رفت که این تیم 2 در سال های اخیر نیز چند بار دیگر برابر هم به میدان رفته اند. روز آدینه بعضی از رسانه های ایتالیایی مدعی شده بودند پراندلی که تیمش در 3 سال گذشته 3 بار به مصاف ماتادورها رفته است، قصد لغو بازی محبت آمیز سال آینده را دارد اما اسپانیایی ها این موضوع را تکذیب نموده اند.

فدراسیون فوتبال اسپانیا در وب سایت خود تایید کرد این بازی تدارکاتی میان 2 تیمی که در سخت ترین گروه های جام جهانی قرار گرفته اند در تاریخ از پیش مشخص شده برگزار می گردد.

تیم ملی اسپانیا در جام جهانی 2014 در گروه B، سخت ترین گروه این رقابت ها با تیم های هلند، شیلی و استرالیا هم گروه شده است و این در حالی است که ایتالیا در گروه D با رقبایی همچون انگلیس، اروگوئه و کاستاریکا رقابت خواهد نمود.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5214

به "دیدار محبت آمیز قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 در زمان مقرر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار محبت آمیز قهرمان و نایب قهرمان یورو 2012 در زمان مقرر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید