دوستی: دوست دارم با ایتالیا بازی کنیم، در عمرم برای تساوی به میدان نرفته ام

به گزارش بانیما، خبرنگاران : سرمربی تیم نوجوانان آرزو کرد تیم های ایران و ایتالیا در تورنمنت روسیه به مصاف هم بروند.

دوستی: دوست دارم با ایتالیا بازی کنیم، در عمرم برای تساوی به میدان نرفته ام

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، علی دوستی بعد از رجحان 3 بر یک ایران مقابل ترکیه در تورنمنت سن پترزبورگ در نشست خبری گفت: تیم ملی زیر 18 سال ترکیه تیم بسیار خوب و قدرتمندی بود و مربی این تیم گفت که در حال آماده سازی برای رقابت های جام جهانی جوانان 2013 است. البته ما تیم نوجوانان هستیم، اما یکی دو سالی از تیم های حاضر کوچک تریم اما بازیکنان ما غیرت و تعصب خوبی به خرج دادند و از شانس هایشان به خوبی استفاده کردند.

وی ادامه داد: اکثر بازیکنان ما تازه 16 سالشان را تمام نموده اند و چند بازیکن زیر17 سال داریم اما تیم ملی ترکیه بازیکنان تنومند و قدرتمندی داشت که استارت های بسیار خوبی داشتند و معین است که سبک فوتبال اروپایی را به خوبی فراگرفته اند. علاوه بر تمامی این نکات، ضدحملات زیادی داشتیم. ما امروز کار سختی داشتیم و تیمی را بردیم که هم میزبان جام جهانی جوانان است و هم اینکه برای این جام در حال آماده شدن است.

سرمربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا خط دفاعی تیم ملی انسجام لازم را ندارد گفت: مربی حریف اشاره داشت که اشتباهات زیاد بود، این شامل تیم ما هم می شد. ما امروز در همه خطوط اشتباه داشتیم. بازی سنگین، نزدیک و حساس بود. هم ترک ها کارت های زرد بسیاری گرفتند و هم ما گرفتیم. یک بازیکن مصدوم ما هم به بیمارستان منتقل شد. فوتبال ورزش زیبایی هاست که البته اشتباهات در آن وجود دارد و اگر نباشد که گل نمی بینیم. من احساس می کنم امروز تماشاگران روسی و آن عده از هواداران ترکیه که به استادیوم آمدند بازی زیبایی دیدند و در خاتمه برای دو تیم دست زدند.

دوستی مهر در پاسخ به این سوال که چند بازیکن کلیدی در بازی مقابل فنلاند که حکم فینال را دارد به دلیل دو اخطاره بودن غایب هستند یک بازیکن کلیدی را از دست دادید، چه برنامه ای برای اینکه ایران ضربه نخورد را دارد عنوان نمود: همانطور که قبلا هم گفته بودم ما یک تیم هستیم و مطمئنا بود و نبود چند بازیکن نمی تواند روی اراده ما تاثیرگذار باشد. من گفته بودم که بازی به بازی بهتر می شویم و روز بازی مقابل فنلاند، روزی است که می خواهیم از دو بازی اول بهتر باشیم.

خبرنگاری پرسید با یک تساوی می توانید به نیمه نهایی صعود کنید، آیا در بازی مقابل فنلاند دفاع می کنید که دوستی مهر پاسخ داد: در عمر دوران مربیگری ام برای تساوی به میدان نرفته ام و همواره برد می خواهم. ما در بازی مقابل فنلاند برد می خواهیم تا با قاطعیت به نیمه نهایی صعود کنیم. احتمال هم می دهیم که ایتالیا در گروه چهارم اول گردد و اگر ایران در نیمه نهایی به ایتالیا بخورد یک بازی خوب انجام می گردد که همه از دیدن آن لذت می برند. تفکر ما پیروزی و قهرمانی است. ما دوست داریم با تیم های بزرگ در جام جهانی کوچک بازی کنیم و مطمئنا تیم های بزرگ این جام به جمع 4 تیم مرحله نیمه نهایی می رسند و چه بهتر که ما آنجا باشیم.

گزارشگر تلویزیون روسیه در سوالی درباره وضعیت بازیکن مصدوم ایران پرسید که دوستی مهر گفت: تیم پزشکی پیگیر کارهای این بازیکن هستند و به بیمارستان سن پترزبورگ منتقل شده است تا ام آر آی از بازیکن گرفته گردد. باید دید نظر تیم پزشکی درباره وضعیت بازیکن مصدوم چه خواهد بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 19 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 4235

به "دوستی: دوست دارم با ایتالیا بازی کنیم، در عمرم برای تساوی به میدان نرفته ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوستی: دوست دارم با ایتالیا بازی کنیم، در عمرم برای تساوی به میدان نرفته ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید