خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بازسازی می شوند

به گزارش بانیما، مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام گفت: در سال 99 به تعمیر و بازسازی خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام خواهیم پرداخت.

خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بازسازی می شوند

جهت دریافت خدمات بازسازی منازل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

مجید میراب، مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در مورد تجهیز و بازسازی سرا های دانشجویی دانشگاه گفت: دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه ایلام (شهید مطهری و شهید ورمزیار) در سال 98 بازسازی و تعمیر شدند و برابر نظر کارشناسان این خوابگاه ها از سطح 4 به سطح 2 ارتقا پیدا کردند.

میراب با بیان اینکه محوطه سازی و تجهیز پردیس دختران دانشگاه ایلام نیز در سال 98 صورت گرفت، افزود: با توجه به انجام این تعمیرات در سال گذشته، بنا داریم در سال 99 به تعمیر و بازسازی خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بپردازیم.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام یادآور شد: البته به منظور ایجاد خوابگاه پسرانه در دانشگاه ایلام، پیگیری هایی انجام داده ایم و در تلاشیم هر چه سریعتر این مهم محقق گردد و به محض تامین بودجه، به اجرایی کردن این پروژه خواهیم پرداخت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7347

به "خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بازسازی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خوابگاه های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام بازسازی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید