خجسته: امیدوارم با نفرات خارجی تیم مان را تقویت کنیم

به گزارش بانیما، سرمربی تیم کشتی آزاد فرش ایران گفت: نمی گویم اگر کشتی گیر خارجی بیاوریم می توانیم صعود کنیم، اما همه کوشش مان را می کنیم تا در دور برگشت جبران کنیم.

خجسته: امیدوارم با نفرات خارجی تیم مان را تقویت کنیم

اکبر خجسته در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درخصوص تقویت تیم قعرنشین فرش ایرانی در خاتمه دور رفت لیگ برتر آزاد گفت: اول فصل دوستان دیگری بودند و در دور رفت نتیجه مطلوبی گرفته نشد. در پی این اتفاق مدیرعامل باشگاه تشخیص داد که تغییر و تحول در تیم ایجاد گردد و من به عنوان سرمربی تیم انتخاب شدم و 6 نفر از شاگردان خودم را هم به تیم آوردم.

وی ادامه داد: در نیم فصل جایی برای تغییر و تحول زیاد وجود ندارد، کشتی گیران خوب همه قرارداد بسته اند و ما فقط توانستیم دو کشتی گیر از لرستان و گلستان بگیریم. بقیه تیم را هم کشتی گیران مازندرانی تشکیل می دهند.

این مربی درباره اینکه گفته شده تیم فرش ایران با جذب کشتی گیر خارجی در دور برگشت تقویت خواهد شد، گفت: می خواهیم کشتی گیر خارجی جذب کنیم، چون در ایران کشتی گیری نمانده که بتوانیم جذب کنیم و تیم تقویت گردد. نمی گویم اگر کشتی گیر خارجی بیاوریم می توانیم از گروه مان حتما صعود کنیم، اما به هرحال همه کوشش مان را خواهیم کرد تا در دور برگشت نتیجه دور رفت را جبران کنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آذر 1399 بروزرسانی: 26 آذر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 12990

به "خجسته: امیدوارم با نفرات خارجی تیم مان را تقویت کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خجسته: امیدوارم با نفرات خارجی تیم مان را تقویت کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید