پرهیزکار: بخشی از اختلاف نظر شمس و ناظم الشریعه به خاطر اشتباه من است، شرایط فراهم گردد با تیم های آفریقایی و اروپایی بازی می کنیم

به گزارش بانیما، داود پرهیزکار، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی اعتقاد دارد بخشی از اختلاف نظر حسین شمس و محمد ناظم الشریعه به او مربوط است.

پرهیزکار: بخشی از اختلاف نظر شمس و ناظم الشریعه به خاطر اشتباه من است، شرایط فراهم گردد با تیم های آفریقایی و اروپایی بازی می کنیم

با ما سفر کنید و با تور ارزان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

داود پرهیزکار در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره نشست روز گذشته (سه شنبه) کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: با توجه به برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی در ماه های مرداد و شهریور، کادر فنی تیم ملی و رئیس سازمان لیگ، برنامه های خود را مطرح کردند. سازمان لیگ سه برنامه آورد که در صورت اخذ مجوز از نهادهای مربوطه، فینال لیگ برتر فوتسال برگزار شود.

فکر می کنم مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی به تعویق بیفتد

وی با اشاره به نشست ماه آینده مدیران فیفا برای معین زمان قطعی جام جهانی لیتوانی توضیح داد: 11 اردیبهشت درباره زمان برگزاری جام جهانی تصمیم گیری می شود که پیش بینی می کنیم این رقابت ها به تعویق بیفتد. باید ببینیم چه زمانی شرایط برای برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا مهیا می شود. اگر شرایط فعلی ادامه داشته باشد، برای تعویق زمان این مسابقات مکاتبه می کنیم تا تیم ملی با آمادگی کامل در بازی ها شرکت کند. فکر می کنم AFC هم برای افزایش کیفیت مسابقات قهرمانی آسیا، رقابت ها را به تعویق می اندازد.

مشکل نه، شمس و ناظم الشریعه با هم اختلاف نظر داشتند

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی درباره تشکیل تیم ملی ب فوتسال و مسئله ای که میان حسین شمس و محمد ناظم الشریعه وجود داشت، بیان نمود: این دو با هم اختلاف نظر داشتند که اختلاف نظر در همه جلسات هم دیده می شود. البته ما در جلسه به نظر مشترکی رسیدیم که نشان می دهد کارمان پیشرفت نموده است.

ناظم الشریعه پذیرفت که تشکیل تیم ب ضروری است

پرهیزکار با بیان اینکه جلسه خیلی خوب برگزار گردید، به خبرنگاران گفت: شمس و ناظم الشریعه نظرات مساعدی داشتند. در رسانه ها می گفتند ناظم الشریعه مخالف تشکیل تیم ب است، اما در جلسه روز گذشته و پس از شنیدن صحبت ها، پذیرفت که تشکیل این تیم ضروری است.

بخشی از اختلاف نظر شمس و ناظم الشریعه به اشتباه من برمی شود

وی اضافه کرد: شاید بخشی از این اختلاف نظر به اشتباه من برمی شود، چون بهتر بود درباره تیم ب اطلاع رسانی شود. در آخرین نشست سال 98، طرحی برای احتیاج فوتسال به پشتوانه سازی مطرح شد. ما تیم های زیر 16، 18 و 20 سال تشکیل داده ایم و اردوهای این تیم ها برگزار می شوند. با این حال فاصله ای بین تیم های زیر 20 سال و ملی وجود دارد که در زمان مناسب تیم امید را به وجود می آوریم.

تیم امید ایران پس از مسابقات قهرمانی آسیا و جام جهانی تشکیل می شود

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با بیان اینکه ایجاد تیم ب به زمان و امکاناتی احتیاج دارد، آن را وابسته به شرایط کشور دانست و گفت: تشکیل تیم ب خبر عجیبی نیست. ما پیش تر تیم امید داشتیم که با تیم های بزرگی بازی کرد و قهرمانی هم به دست آورد. ما وجود این تیم را احساس می کنیم و آن را پس از بازی های آسیایی و جام جهانی، تشکیل می دهیم. تیم امید همواره در رده زیر 23 سال است که آن را مطابق شرایط و احتیاج خود تعریف می کنیم.

شرایط مهیا شود، با تیم های آفریقایی و اروپایی بازی می کنیم

پرهیزکار در واکنش به مطرح شدن نام بعضی تیم های آسیایی برای بازی با تیم ملی ایران توضیح داد: با نظر کادر فنی با هیچ تیم آسیایی بازی نمی کنیم. بحث شرکت در تورنمنتی مطرح است که تیم های اروپایی و آفریقایی در آن شرکت می نمایند. صحبت هایی با مدیران چند کشور داشتیم که با شرایط فعلی تعطیلی پروازها، شرایط ما تعیین نیست.

باشگاه ها با شروع زودهنگام لیگ به مشکل می خورند

وی درباره تصمیمات اتخاذ شده برای فصل آینده لیگ برتر فوتسال اعلام نمود: اگر تاریخ مسابقات قهرمانی آسیا تغییر نکند، به صلاح نیست لیگ را شروع و پس از چند هفته آن را تعطیل کنیم. پس از این رقابت ها هم باید در جام جهانی شرکت کنیم که فکر می کنم با شروع زودهنگام لیگ، باشگاه های ما که اصلی ترین زحمتکشان فوتسال مان هستند، به مشکل می خورند.

اگر جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا در زمان مقرر برگزار شود، فصل آینده در پاییز شروع خواهد شد

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در ادامه اضافه کرد: اگر جام جهانی و مسابقات قهرمانی آسیا در زمان مقرر برگزار شود، لیگ در اواخر مهر یا آبان شروع خواهد شد. وگرنه در نشست دیگری، تاریخ جدیدی را برای شروع مسابقات در نظر می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8821

به "پرهیزکار: بخشی از اختلاف نظر شمس و ناظم الشریعه به خاطر اشتباه من است، شرایط فراهم گردد با تیم های آفریقایی و اروپایی بازی می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرهیزکار: بخشی از اختلاف نظر شمس و ناظم الشریعه به خاطر اشتباه من است، شرایط فراهم گردد با تیم های آفریقایی و اروپایی بازی می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید