خبر بد برای بارسا، پوگبا و دیبالا معاوضه می شوند

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال منچستریونایتد انگلیس و یوونتوس ایتالیا شاید به زودی دست به تعویض بازیکنانشان بزنند. طبق ادعای کالچومرکاتو مدت هاست منچستریونایتد در لیست خریدش پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی و جوان یووه را دارد و سران باشگاه دوست دارند او را به خدمت بگیرند. اما در جذب این بازیکن ناتوان هستند و یووه هم به راحتی حاضر به فروش او نیست.

خبر بد برای بارسا، پوگبا و دیبالا معاوضه می شوند

از طرفی چندی پیش اعلام شد پل پوگبا که اوضاع خوبی در یونایتد ندارد و احتمال جدایی اش زیاد است، از زمانی که کریستیانو رونالدو به یوونتوس، تیم سابق او بازگشته، دوست دارد دوباره در تورین و در کنار رونالدو بازی کند. به همین دلیل مطبوعات ایتالیا خبر از تصمیم یونایتد برای پیشنهاد معاوضه پوگبا و دیبالا دادند.

این در حالی است که بارسلونا، تیم قدرتمندی اسپانیایی مدتی طولانی است که برای خرید پوگبا پافشاری می نماید و در تابستان هم این تیم انگلیسی بود که حاضر به مذاکره برای فروش او نشده بود. نکته دیگری که معاوضه پوگبا و دیبالا را محتمل تر می نماید این است که تیم انگلیسی ستاره فرانسوی اش را در ازای رقمی هنگفت به خدمت گرفته و فقط در صورتی که تیمی حاضر به پرداخت این رقم هنگفت گردد آن ها بازیکنشان را می فروشند، اما اگر قرار باشد در ازای پوگبا بازیکنی هم گرفته گردد مطمئنا رقم درخواستی یونایتد کمتر خواهد شد و در نتیجه تیم های بیشتری توان پرداخت چنین رقمی را دارند و این یعنی معاوضه او محتمل تر از فروشش است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 500

به "خبر بد برای بارسا، پوگبا و دیبالا معاوضه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر بد برای بارسا، پوگبا و دیبالا معاوضه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید