خبرنگاران کشف بیش از2 تن و 130 کیلوگرم مواد مخدر در تهران

به گزارش بانیما، تهران-خبرنگاران- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران عظیم با تاکید بر مبارزه قاطع با سوداگران مرگ گفت: در مردادماه گذشته 2تن و 130کیلوگرم انواع مواد مخدر در تهران کشف شده است.

خبرنگاران کشف بیش از2 تن و 130 کیلوگرم مواد مخدر در تهران

به گزارش خبرنگاران از پلیس تهران عظیم، سرهنگ عبدالوهاب روز سه شنبه در تشریح جزئیات این خبر گفت: در یک ماه گذشته 2 تن و 130کیلوگرم انواع موادمخدر در شهر تهران کشف و 53 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران با بیان اینکه عزم پلیس در مبارزه با سواداگران مرگ جدی و برابر قانون قاطع و شدید است، اعلام کرد: هیچ نقطه ای از شهر تهران برای جولان قاچاقچیان موادمخدر امن نیست، چرا که با همت و کوشش کارکنان خدوم و اشرافیت اطلاعاتی که مجموعه پلیس دارد، متهمان مواد مخدر در کوتاه ترین زمان دستگیر می شوند.

سرهنگ حسنوند از اجرای طرح مبارزه با موادمخدر در محلات اطلاع داد و بیان نمود: در راستای پاک سازی محلات و نقاط آلوده به تهیه و توزیع موادمخدر، تاکنون4 هزار و 190 خرده فروش دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه از قاچاقچیان،توزیع کنندگان و خرده فروشان مواد مخدر دستگیر شده در ماه گذشته 2تن و 130کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است، اضافه نمود: در این مدت 207 دستگاه خودرو و 135 دستگاه انواع موتورسیکلت از قاچاقچیان موادمخدر و سوداگران مرگ توقیف شده است.

سرهنگ حسنوند با اشاره به انهدام 4 باند قاچاق گسترده مواد مخدر در ماه گذشته، توضیح داد: دراین مدت 3هزارو 673معتاد پرخطر از سطح معابر شهر تهران جمع آوری و تحویل مراکز بازپروری شدند.

این مقام انتظامی با قدردانی از همکاری و مشارکت مردم در این امر، اضافه نمود: مبارزه با موادمخدر در شهر تهران بنا به تدابیر فرمانده انتظامی تهران عظیم و براساس پاسخگوئی به دغدغه و مطالبات به حق تهران صورت می گیرد، چرا که توفیقات پلیس در این عرصه با مشارکت همه جانبه مردم محقق شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 مهر 1399 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11559

به "خبرنگاران کشف بیش از2 تن و 130 کیلوگرم مواد مخدر در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کشف بیش از2 تن و 130 کیلوگرم مواد مخدر در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید