خبرنگاران واشنگتن پست :مقام ارشد آمریکایی ارسال پیغام به ایران به وسیله عمان را تکذیب کرد

به گزارش بانیما، تهران - خبرنگاران - مقام بلندپایه آمریکایی خبرسازی رویترز به نقل از مقام های ایرانی مبنی بر ارسال پیغام از سوی ایالات متحده به تهران به وسیله عمان را تکذیب کرد.

خبرنگاران واشنگتن پست :مقام ارشد آمریکایی ارسال پیغام به ایران به وسیله عمان را تکذیب کرد

با تور عمان از نگین خاورمیانه دیدن کنید.

روزنامه واشنگتن پست گزارش داد که یک مقام آمریکایی ارسال پیغام ازسوی دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا به ایران به وسیله عمان را تکذیب کرد.

این روزنامه به مطلبی که از سوی خبرگزاری رویترز به نقل از مقام های ایرانی منتشر شد، اشاره نمود و اضافه کرد که یک مقام ارشد آمریکایی تاکید نمود که ایالات متحده هیچ پیغامی به وسیله عمان به ایران ارسال نکرده است.

رویترز به نقل از یک مقام ایران مدعی شد که ترامپ به وسیله عمان پیغامی به ایران داده و با هشدار به حمله قریب الوقوع به این کشور گفته است خواستار جنگ نیست، اما به دنبال مذاکره با ایران درباره موضوع های مختلف است.

مقام ارشد دولت ترامپ در گفت و گو با روزنامه واشنگتن پست با این ادعا که این مطلب را دروغ کامل و تبلیغات از سوی ایرانی ها بیان کرد که پیشتر خبرنگاران به نقل از یک منبع مطلع خبر اعلام شده رویترز درباره ارسال پیغام رئیس جمهوری آمریکا به وسیله عمان به ایران را تکذیب کرد.

این منبع مطلع روز آدینه گفت: خبر اعلام شده از سوی رویترز هم در خصوص ارسال پیغام و هم در خصوص محتوای آن کاملاً کذب است.

واشنگتن پست هم با تأیید این موضوع نوشت: صبح آدینه رئیس سرویس رسانه ای ایران به شبکه خبری ان بی سی گفت که گزارش رویترز نادرست است.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3289

به "خبرنگاران واشنگتن پست :مقام ارشد آمریکایی ارسال پیغام به ایران به وسیله عمان را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واشنگتن پست :مقام ارشد آمریکایی ارسال پیغام به ایران به وسیله عمان را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید