خبرنگاران نایب قهرمان المپیک: همه در برابر سلامت شهروندان مسوولیم

به گزارش بانیما، تهران- خبرنگاران- دارنده مدال نقره دسته فوق سنگین در بازی های المپیک 2012 لندن گفت: تلاش برای پایان دادن به ویروس کرونا یک مسوولیت مهم شهروندی است و همه در برابر سلامت انسان ها مسوولیم.

خبرنگاران نایب قهرمان المپیک: همه در برابر سلامت شهروندان مسوولیم

سجاد انوشیروانی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران با تمجید از راه اندازی پویش سهم من در بحران کرونا توسط خبرگزاری خبرنگاران، گفت: سرانجام سال برای هر ایرانی یادآور خاطرات زیبایی است، اما نوروز امسال متفاوت از تمام سال ها است. شیوع ویروس کرونا و استرس ناشی از آن موجب شکل گیری یک ترس عمومی در جامعه شده است. البته این ویروس غیر قابل کنترل نیست بلکه می شود با ساده ترین شکل ممکن زنجیره شیوع آن را پاره کرد. لازم است شهروندان برای مقابله با این ویروس در خانه بمانند.

وی با بیان اینکه شعار در خانه بمانیم باید به یک اصل تبدیل شود عنوان کرد: لازم است شهروندان ایرانی برای سلامت خود و خانواده نهایت دقت در رفت و آمدها را داشته باشند. باید بپذیریم که در برابر سلامت شهروندان ایرانی و تمام انسان های کره زمین مسوولیت داریم. اگر این تفکر در میان شهروندان رواج پیدا کند در آن صورت می شود گفت که کنترل این ویروس سخت نیست. باید به این باور برسیم که حس انسان دوستی بخشی از این مسوولیت است. لذا مسوولیت پذیری شهروندان در زمینه کنترل ویروس کرونا حرف نخست را خواهد زد.

دارنده مدال نقره المپیک و جهان در سرانجام با اشاره به اقدامات خود در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا گفت: بر خود لازم می دانم که از تمام کادر درمان و حوزه بهداشت تشکر کنم. تمام دستوراتی که این عزیزان به عنوان راه چاره ارائه می کنند به صورت کامل اجرا می کنم. اجرا کردن این دستورات سهم مهمی در کنترل کرونا دارد. من و خانواده ام در راستای تحقق شعار در خانه بمانیم تمام اقدامات لازم را انجام داده ایم و غیر از موارد ضروری هیچگاه از منزل خارج نمی شوم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8162

به "خبرنگاران نایب قهرمان المپیک: همه در برابر سلامت شهروندان مسوولیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نایب قهرمان المپیک: همه در برابر سلامت شهروندان مسوولیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید