خبرنگاران ششمین دوره نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در یزد

به گزارش بانیما، یزد - خبرنگاران - مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی استان یزد گفت: سال جاری ششمین دوره جشنواره فیلم فجر استانی همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم های این جشنواره در یزد و 2 شهرستان میبد و بافق برگزار می گردد.

خبرنگاران ششمین دوره نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در یزد

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مجید جوادیان زاده اضافه کرد: سینماهای تک یزد، نگار میبد و آهن شهر بافق میزبانان فیلم های بخش سودای سیمرغ این دوره از جشنواره فیلم فجر در استان یزد هستند.

وی ادامه داد: تمامی 16 فیلم حاضر در بخش سودای سیمرغ جشنواره از پانزدهم تا بیست و دوم بهمن ماه در هر سه سینمای یاد شده اکران می گردد.

جوادیان زاده توضیح داد: فروش بلیط فیلم های این جشنواره بصورت اینترنتی انجام می گردد و سینماها با دستورالعمل ستاد ملی کرونا باید با 30 درصد ظرفیت میزبان تماشاگران شوند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: شهرستان های بافق و میبد نخستین تجربه برگزاری این جشنواره و نمایش فیلم های سودای سیمرغ را تجربه می نمایند.

بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، برنامه جدول اکران فیلم ها و خبرهای تکمیلی بزودی در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 اسفند 1399 بروزرسانی: 12 اسفند 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14198

به "خبرنگاران ششمین دوره نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در یزد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ششمین دوره نمایش فیلم های جشنواره فیلم فجر در یزد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید