خبرنگاران داماد بی توجه به پروتکل های بهداشتی در نمین بازداشت شد

به گزارش بانیما، اردبیل - خبرنگاران - دامادی که مراسم عروسی پرازدحامی در یکی از روستاهای شهرستان نمین ترتیب داده و در آن به پروتکل های بهداشتی بی توجهی نموده بود بازداشت شد.

خبرنگاران داماد بی توجه به پروتکل های بهداشتی در نمین بازداشت شد

به گزارش خبرنگاران ، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل پنجشنبه شب اعلام نمود: این فرد با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نمین و با حکم دادستانی توسط نیروهای انتظامی بازداشت شده است

این روابط عمومی اضافه کرد: این مراسم با وجود ارائه آموزش ها و تذکرات لازم در مورد رعایت پروتکل های بهداشتی به خانواده داماد و خود داماد برگزار شده بود.

فرایند افزایشی مبتلایان بویژه بستری های کرونا در استان اردبیل همچنان تداوم داشته و در شبانه روز گذشته 31 نفر در مراکز درمانی این استان تحت مراقبت قرار گرفتند.

با بستری شدن 31 بیمار کووید. 19 در 24 ساعت گذشته تعداد بستری ها در مراکز درمانی استان به 175 نفر رسید که 49 نفر آنها در بخش های ویژه تحت مراقبت هستند.

با فوت یک بیمار دیگر، مجموع فوتی های کرونا در استان اردبیل به یک هزار و 439 نفر رسید.

هم اکنون استان اردبیل در زمینه شیوع کرونا در شرایط آبی واقع شده است ولی چهار شهرستان اردبیل، خلخال، مشگین شهر و پارس آباد در شرایط زرد قرار دارند.

هشت شهرستان بیله سوار، سرعین، اصلاندوز، کوثر، نیر، نمین، انگوت و گرمی نیز در شرایط آبی (شرایطی بین سفید و زرد) قرار دارند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 14938

به "خبرنگاران داماد بی توجه به پروتکل های بهداشتی در نمین بازداشت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران داماد بی توجه به پروتکل های بهداشتی در نمین بازداشت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید