خبرنگاران تعداد جانباختگان ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 11 نفر رسید

به گزارش بانیما، شهرکرد- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری گفت: با فوت یک بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان طی 24 ساعت گذشته، تعداد بیماران جانباخته به 11 مورد رسید.

خبرنگاران تعداد جانباختگان ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 11 نفر رسید

مجید شیرانی روز سه شنبه با تشریح شرایط استان طی 24 ساعت گذشته افزود: با مثبت شدن آزمایش یک بیمار دیگر، تعداد موارد قطعی کرونا در استان به 75 نفر رسید.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز 410 بیمار با علایم بالینی مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان تحت مداوا و مراقبت قرار گرفتند که از این تعداد هم اینک 60 بیمار مشکوک و مبتلای قطعی در بیمارستان های استان بستری هستند.

شیرانی شرح داد: همچنین از تعداد 75 مورد بیمار مبتلا به ویروس کرونا در استان، تا به امروز 51 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری با هشدار نسبت به مسمومیت های الکی، شرح داد: موضوع نگران کننده، مسمومیت های شدید با الکل و مسمومیت ریوی با مواد شوینده ها است.

شیرانی افزود: طی روزهای اخیر ترکیب مواد شوینده و سفیدکننده موجب مسمومیت های ریوی و حتی وقوع مرگ در افراد شده است.

ویروس کرونا کووید 19 نام دارد، این ویروس اکنون به بسیای از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ شرایط فوق العاده اعلام کند.

شست وشوی دست ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8352

به "خبرنگاران تعداد جانباختگان ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 11 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تعداد جانباختگان ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری به 11 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید