خبرنگاران بازداشت فرد مرتکب اقدام موهن در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش بانیما، قم- خبرنگاران- فردی که مرتکب اقدام غیرمتعارف و موهن در حرم حضرت معصومه(س) و انتشار آن در فضای مجازی شده بود، دستگیر شد.

خبرنگاران بازداشت فرد مرتکب اقدام موهن در حرم حضرت معصومه(س)

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب قم، با توجه به انتشار فیلم اقدام غیرمتعارف یک فرد در حرم حضرت معصومه(س) و وصول گزارش به سامانه گزارش ها مردمی قرارگاه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دادسرای قم، با دستور دادستان مرکز استان و با تلاش عوامل نیروی انتظامی این فرد شناسایی، دستگیر و بازداشت شد.

بر اساس این گزارش، برای این فرد پرونده قضایی تشکیل شده و در حال رسیدگی می باشد.

اقدام غیرتعارف این فرد در مالیدن زبان خود به ضریح حرم حضرت معصومه(س) برای اثبات آلوده نبودن آن و انتشار فیلم این اقدام در فضای مجازی، در شرایط همه گیری ویروس کرونا در کشور، واکنش های زیادی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگاران، ویروس کرونا از اوایل دی ماه در ووهان واقع در استان هوبی چین پدیدار شد و تا به امروز به حدود 50 کشور از جمله آمریکا، فرانسه، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا و امارات%E2%80%8C+متحده+%E2%80%8Cعربی>امارات%E2%80%8C+متحده+%E2%80%8Cعربی>امارات گسترش یافته و تا به امروز جان حدود سه هزار نفر را گرفته است.

مقامات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز روز چهارشنبه 23 بهمن ماه از ابتلا و درگذشت 2 شهروند قمی بر اثر ابتلا به ویروس کرونا خبر دادند.

با اعلام همه گیری ویروس کرونا در کشور، ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور تشکیل و همه دستگاه های اجرایی مکلف به اجرای مصوبات ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا شد. از زمان تشکیل این ستاد با همراهی و هماهنگی همه دستگاه های دولتی اقدام مناسبی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا از جمله تعطیلی مراکز دانشگاهی و مدارس و کاهش ساعات اداری اجرا شده است.

بر اساس آمار رسمی، از 30 بهمن ماه تا روز گذشته حدود پنج هزار نفر به اورژانس بیمارستان های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی ابن ابیطالب(ع) مراجعه کرده اند که از این تعداد مراجعه، یک هزار و 325 نفر بستری شدند که مشکل آن ها مربوط به بیماری های تنفسی بوده است.

تا به امروز در قم 20 نفر در اثر ابتلای به ویروس کرونا جان باخته اند و 610 نفر دیگر از افرادی که به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این استان بستری شده بودند، با بهبودی مرخص شده اند و در حال حاضر 725 نفر در چهار مرکز درمانی فوق بستری هستند.

همچنین بر اساس اعلام کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور تا روز گذشته به 978 نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به 54 نفر رسیده است همچنین 175 نفر از مبتلایان بهبودیافته و از بیمارستان ترخیص شده اند./

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 7819

به "خبرنگاران بازداشت فرد مرتکب اقدام موهن در حرم حضرت معصومه(س)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازداشت فرد مرتکب اقدام موهن در حرم حضرت معصومه(س)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید