حمیسی: همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی فراهم است

به گزارش بانیما، رئیس حراست فدراسیون فوتبال پیش از مسابقه حساس فردا گفت: تماشاگران تراکتورسازی خودشان افرادی را که دنبال اهداف غیرفوتبالی هستند شناسایی خواهند کرد.

حمیسی: همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی فراهم است

به گزارش خبرنگاران، محمدحسین حمیسی در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان گفت: با جلسه بسیار خوبی که امروز در شورای تأمین شهر تبریز با حضور معاون محترم استانداری آذربایجان شرقی داشتیم همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقه فردا فراهم است. طبق گزارشاتی که از نیروی انتظامی و یگان ویژه ناجا گرفتیم استادیوم یادگار امام و اطرافش کاملاً مهیای برگزاری یک مسابقه خوب هستند.

رئیس حراست فدراسیون فوتبال ادامه داد: مسئولین باشگاه تراکتورسازی هم عزم خود را جزم نموده اند تا بهترین پذیرایی و مهمان نوازی را از تیم پرسپولیس داشته باشند و کانون طرفداران تیم تراکتورسازی هم تدارک بسیار خوبی در این حوزه دیده است. استقبال از تیم پرسپولیس در فرودگاه و تدارک پذیرایی از طرفداران این تیم که از تهران یا احیاناً از استان ها و شهرهای مجاور به تبریز آمده اند بخشی از این برنامه ها است.

وی اضافه کرد: اصلاً نگرانی در مورد مسابقه فردا نداریم چون طرفداران تبریزی بسیار فهیم هستند و خودشان به راحتی آن عده ای را که با انگیزه های غیرفوتبالی قصد سوءاستفاده از فضای فوتبال و استادیوم ها را دارند شناسایی و پالایش می نمایند.

حمیسی در سرانجام گفت: سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم تدابیر ویژه ای برای سه هفته سرانجامی لیگ و این مسابقه در نظر گرفته اند که یکی از آنها استفاده از داوران بین المللی در مسابقه های مهم است. مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی هم با داور بین المللی و دو یاری داور بسیار خوب و باتجربه برگزار خواهد شد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2741

به "حمیسی: همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی فراهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمیسی: همه چیز برای برگزاری مطلوب مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی فراهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید