حمام تاریخی روستای میرآباد اصفهان مرمت می گردد

به گزارش بانیما، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویین میاندشت از مرمت حمام تاریخی روستای میرآباد بخش مرکزی از توابع بوئین و میاندشت اطلاع داد.

حمام تاریخی روستای میرآباد اصفهان مرمت می گردد

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اصفهان، جواد فرهادی گفت: مرمت این حمام تاریخی که مراحل ثبت ملی آن در حال اجرا است شامل خاک برداری و سبک سازی بام، برطرف خطر تخریب سقف، اصلاح شیب بندی بام، دورچینی بام و سامان دهی نورگیرهای سقف حمام است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان بویین میاندشت تاکید نمود: مرمت این بنای تاریخی، طی تفاهم نامه ای بین میراث فرهنگی شهرستان و بخشداری بخش مرکزی بویین میاندشت از محل اعتبارات بخشداری و دهیاری روستا و با نظارت اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری شهرستان بوئین و میاندشت طی هفته های گذشته شروع شد.

او با بیان این که اجرای این عملیات مرمتی طی برنامه زمان بندی تعیین انجام شد، گفت: در ابتدا طی برنامه زمان بندی مراحل آواربرداری و برطرف خطر ریزش سقف انجام شد و پس از شیب بندی و اجرای پلاستر ماسه سیمان، به دلیل بارش باران و برف در حال حاضر امکان اجرای عایق میسر نیست، که در اولین فرصت پس از خشک شدن کامل سقف و وجود شرایط مناسب اجرای عایق روی بام انجام خواهد شد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 آذر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 5759

به "حمام تاریخی روستای میرآباد اصفهان مرمت می گردد" امتیاز دهید

2 کاربر به "حمام تاریخی روستای میرآباد اصفهان مرمت می گردد" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمام تاریخی روستای میرآباد اصفهان مرمت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید