جزیره زیبا و عجیب مون سن میشل فرانسه

به گزارش بانیما، جزیره مون سن میشل در شمال فرانسه، در منطقه نورماندی قرار دارد که از بهترین جاذبه‌های توریستی فرانسه به حساب می‌آید. این جزیره زیبا در فرانسه با 44 نفر جمعیت، 98 متر بالاتر از سطح دریا قرار دارد.

جزیره زیبا و عجیب مون سن میشل فرانسه

این جزیره در گذشته 1852 نفر جمعیت و ساختاری فئودالی داشته است. از این بنا سالانه سه میلیون نفر بازدید می‌کنند و در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. تور فرانسه قیمت شما را به بازدید جاذبه‌های منحصربه‌فردی خواهد رساند.

در دوره گوتیک شهرت مذهبی این معبد میشل به اوج خود رسیده بود و توانسته بود زائران بسیاری را به سوی خود جذب کند. به همین دلیلکشیشان بناهای این جزیره گسترش دادند. یکی از عجایبی که در این جزیره دیده می‌شود وجود بناهایی است که در ارتفاع 1211 تا 1228 متری زمین ساخته شده‌اند.

معبد میشل از 5 تالار بزرگ تشکیل شده است که در دو ردیف روی هم قرار گرفته‌اند و صومعه‌ای در بالای آن قرار دارد که گویی بر روی آب معلق است. پس از خرابی اینکلیسا آن را به زندان تبدیل کردند که این کار باعث ویرانی هر چه بیشتر این اثر تاریخی شد. 

امروزه علاوه بر جذب گردشگر، معبد میشل محلی برای عبادت تبدیل شد است و تعدادی کیشیش در آن مستقر هستند. مون سن میشل در ابتدای قرن نوزدهم به زندان تبدیل گردید. ویکتور هوگو در سال 1863 این زندان را تعطیل نمود. در سال 1979 هم یونسکو آن را به عنوان میراث جهانی ثبت نمود. با تور ارزان فرانسه به بازدید جزیره زیبای مون سن میشل بروید.

انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6376

به "جزیره زیبا و عجیب مون سن میشل فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزیره زیبا و عجیب مون سن میشل فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید