جاذبه های سامویی

به گزارش بانیما، سامویی یکی از پرطرفدارترین مقصدهای توریستی در سراسر آسیاست . بهترین مکان های تایلند را در این جزیره زیبا خواهید دید . سفر به سامویی ، سفر به بهشت است . در این جزیره دوباره عاشق می شوید . اینجا مکانی ایده آل برای گذراندن ماه عسل است . در اینجا مهمترین جاذبه های سامویی را معرفی نموده ایم . با ما همراه باشید .

جاذبه های سامویی

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید.

جاذبه های سامویی

سامویی بخاطر داشتن استراحتگاه های فوق العاده شهرت دارد . سواجل شگفت انگیز سامویی که دارای انواع مختلفی از زندگی دریایی و مرجان هاست نیز از محبوبیت خاصی برخوردارند . البته سواحل ، سرگرمی ها . مهمانی های تنهای چیزهایی نیستند که در اینجا یافت می گردد . دیدنی های سامویی فراوانند و سفری خاطره انگیز برایتان رقم خواهند زد .

سواحل سامویی مکانی عالی برای تفریحات و سرگرمی هاست . شب زنده داری های ساحل معروف چاونگ در بین گردشگران شهرت دارد .

وقتی که از سواحل سامویی دیدن کردید ، یک روز را به بازدید از دیدنی های سامویی اختصاص دهید . معبد بزرگ بودا با مجسمه های طلایی که به قرن ها قبل برمیگردد و تداعی کننده هنر سنتی تایلندی است ، یکی از بهترین مکان های دیدنی سامویی است .

مهم نیست که چه چیزی را انتخاب می کنید ، انتخاب شما هر چیزی باشد ، به سادگی روزی خاطره انگیز خواهید داشت . صخره های فیل سامویی ، باغ پروانه های سامویی و باغات جادویی سامویی از دیگر جاهای دیدنی سامویی هستند .

منبع: لذت سفر
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 3136

به "جاذبه های سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاذبه های سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید