جابجایی زائران رضوی تا 9 مهر

به گزارش بانیما، طرح ویژه جابجایی زائران رضوی تا نهم مهرماه ادامه خواهد داشت.

جابجایی زائران رضوی تا 9 مهر

جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت:: با توجه به استقبال مردم و حجم بالای زائران سال جاری حداکثر ناوگان حمل و نقل مسافری استان برای جابجایی آن ها اختصاص داده شده است و روند اعزام زائران به مدت هشت روز و تا 9 مهرماه ادامه خواهد داشت.

او اضافه کرد: در سامانه های اینترنتی روز فروش و پیش فروش بلیت سفر در تمامی سرویس ها اعم از سرویس های ثابت و فوق العاده ارائه می گردد و فروش بلیت در سامانه فقط بر اساس کد ملی خواهد بود.

جهانیان گفت: امکان خرید بلیت برگشت زائران از استان و شهر مبدا سفر فراهم شده است و سامانه مکانیزه فهرست انتظار بلیت اتوبوس بین شهری به صورت محدود برای مسافران فاقد بلیت بازگشت از پنجم مهرماه در پایانه امام رضا (ع) مشهد راه اندازی شد.

او بر اهمیت راه های استان در سفر به مشهد مقدس و تأمین ایمنی در محور های مواصلاتی تحت پوشش تأکید کرد و اضافه کرد: رتقای ایمنی در ارتباطی استان از ابتدای سال جاری در دستور کار قرار گرفته است.

جهانیان گفت: بر اساس شیوه نامه طرح ویژه بازگشت زائران رضوی با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای در ایام دهه پایانی دهه صفر، صدور صورت شرایط دربستی تا نهم مهرماه ممنوع است و محدودیت های شبکه برای شرکت های حمل و نقل مسافربری و ناوگان برای خدمات رسانی به زائران رضوی از مبدا سراسر کشور تا تاریخ یادشده حذف می گردد.

خبرنگاران مازندران ساری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 7 مهر 1401 بروزرسانی: 7 مهر 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 21127

به "جابجایی زائران رضوی تا 9 مهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جابجایی زائران رضوی تا 9 مهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید