ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری از امروز شروع شد

به گزارش بانیما، ثبت نام پذیرفته شدگان چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی به وسیله سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی شروع شد.

ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری از امروز شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، نتایج نهایی چهل و هشتمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی یکشنبه 11 مهر بر روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی Sanjeshp.ir نهاده شد و پذیرفته شدگان نهایی این آزمون از امروز چهارشنبه 14 مهر تا روز یکشنبه 25 مهر فرصت دارند برای ثبت نام به دانشگاه های علوم پزشکی محل پذیرش مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان ضروری است جهت اطلاع از برنامه ثبت نام، قبل از مراجعه به دانشگاه نسبت به مراجعه به وبگاه اینترنتی دانشگاه اقدام نمایند و در هنگام ثبت نام، ملزم به ارائه اصل مستندات ثبت نامی، منطبق با سهمیه پذیرش و مدارک مربوط به طرح خدمات نیروی انسانی و خدمات نظام وظیفه مطابق با فرم ثبت نامی به دانشگاه علوم پزشکی محل پذیرش هستند.

سپردن اسناد تعهدات خدمات قانونی منطبق با نمونه اسناد موجود در دانشگاه های علوم پزشکی و متناسب با سهمیه پذیرش، در موعد ثبت نام دستیاران الزامی است.

آغاز دوره پذیرفته شدگان فاقد سند تعهد محضری، فاقد وجاهت قانونی است. عدم تکمیل مراحل ثبت نام در مواعد مذکور، و یا عدم آغاز به دوره در تاریخ فوق الذکر هم به منزله انصراف قطعی دستیار شناخته می گردد و مطابق مصوبات شورای آموزش پزشکی و تخصصی منصرفین از ثبت نام به هر علت، از شرکت و پذیرش در چهل و نهمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی محروم هستند.

چهل و هشتمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی صبح روز سه شنبه 8 تیرماه در 28 حوزه امتحانی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار گردید و بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی، تعداد 12 هزار و 601 نفر در این دوره از آزمون ثبت نام نموده بودند که از این تعداد 5 هزار و 463 نفر مرد و 7 هزار و 138 نفر زن بودند. از میان افراد ثبت نام نماینده، 84.5 درصد کارت ورود به جلسه را دریافت کردند.

تعداد 59 نفر از داوطلبان آزمون فوق مبتلا به کرونا بودند که بر اساس اعلام وزارت بهداشت این افراد در مکانی جداگانه آزمون خود را برگزار کردند.

گفتنی است؛ آنالیز آماری دو دوره اخیر آزمون دستیاری سال 1399 و سال 1400 نشان می دهد آمار داوطلبان این آزمون، سال جاری کاهش یافته است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 17704

به "ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری از امروز شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دستیاری از امروز شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید