تنها 250 کارخانه فراوری آسفالت گواهی نامه کیفیت دریافت نموده اند

به گزارش بانیما، سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن وشهرسازی گفت:تا به امروز 1100 کارخانه آسفالت در سامانه ثبت نام نموده و از این تعداد تنها 250 واحد گواهی نامه کیفیت دریافت نموده اند.

تنها 250 کارخانه فراوری آسفالت گواهی نامه کیفیت دریافت نموده اند

حیدری گفت : کیفیت شبکه حمل ونقل و نگهداری راه ها باید در حوزه راهسازی اصلاح گردد که در چند سال گذشته در حوزه ارتقای کیفیت روسازی معابر اقدامات زیادی از جمله تشکیل کارگروه ارزیابی قیر را انجام داده ایم.

به گفته سرپرست مرکز تحقیقات راه مشکن و شهرسازی در این کارگروه اقدام به اعطای گواهینامه فنی به کارخانجات فراوری قیر می کنیم و بعداز دریافت و تاییده اقدام به صدور گواهی نامه می کنیم تا به امروز 1100 کارخانه آسفالت در سامانه ثبت نام کردند که از این تعداد 250 گواهی نامه صادر شده و و 180 واحد فراوری قیر هم در سامانه ثبت نام نموده که از این تعداد هم 50 واحد از مرکزگواهی نامه دارد.

او می گوید: بازنگری و طراحی مستمر را در دستور کار خود قرار داده ایم بعلاوه در راستای توسعه پایدار و قیمت قیر تراش آسفالت را در دستور کار خود قرار داده ایم.

حیدری گفت :در سال یک تن تراش آسفالت فراوری می گردد که سه تا 4درصد جوان کننده چرخه فراوری در این حوزه است و سعی داریم. نگاه ویژه ای در حوزه تراش آسفالت صورت گیرد .

سرپرست مرکز تحقیقات راه مسکن وشهرسازی گفت: ترویج برای استفاده از آسفالت با ضخامت کمتر و اصلاح رویه در این بخش را در دستور کار خود قرار داده ایم.

خبرنگاران مالی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 10 آبان 1401 بروزرسانی: 10 آبان 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 21388

به "تنها 250 کارخانه فراوری آسفالت گواهی نامه کیفیت دریافت نموده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنها 250 کارخانه فراوری آسفالت گواهی نامه کیفیت دریافت نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید