تله کابین صفه اصفهان ، بر فراز آسمان نصف دنیا

به گزارش بانیما، تماشای نصف دنیا از فراز آسمان آبی و لمس گنبدهای فیروزه ای از روی ابرها که یادآور روزهای خوش و خاطرات تمدنِ کهنِ سرزمین سبز ایرانه، بسیار دلنشین و رویاییه. بدون شک اصفهان یکی از معروفترین و محبوبترین شهر گردشگریه ایرانه. اگر از قدم زدن در کنار آثار تاریخی اصفهان و میدون نقش دنیا، لذت میبرید برای یکبار هم که شده تماشای شهر اصفهان رو از فراز آسمان ها و به دور از هیاهوی شهری امتحان کنین تا خاطره ای دلنشین در فکر شما به یادگار بذاره. تله کابینی که 320 متری بالا رفته و کل شهر زیر پایتان قرار داره، بر فراز ابرها در دل طبیعتی دلپذیر به انتظار گردشگران نشسته تا سرزندگی و طراوت رو به اونا هدیه بده. تله کابین صفه یکی از جاذبه های گردشگری اصفهانه و از تله کابین های مدرن ایران محسوب میشه. اگر از قدم زدن بر روی زمین خسته شدید و دلتان تنوع قصد دارد، پرواز بر روی کوه صفه میتونه انتخاب خوبی و تجربه ای متفاوت برای شما باشه و امتحان اون رو حتی برای یکبار هم که شده، از دست ندهید و با خبرنگاران همراه باشید...

تله کابین صفه اصفهان ، بر فراز آسمان نصف دنیا

تله کابین صفه از جاذبه های گردشگری اصفهان

تله کابین صفه از جاذبه های تفریحی اصفهان و در پارک صفه واقع شده و در دو خط طراحی شده، خط اول آن از بزرگراه شهدای صفه تا گردنه باد با طول 1850 متر و 50 کابین 4 نفره برای بازدید از بام شهر اصفهان طراحی شده. چشم انداز های کوه صفه نظیر قلعه شاهدز، دیدنی های اطراف شهر و تنگه گردنه باد و... از جاذبه های طبیعی این مسیره که بسیار زیبا و دیدنیه و خط دوم آن از گردنه باد به سمت قله شاه دژ با طول 650 متر و ارتفاع 6 متر می باشد.

اینجا علاوه بر تله کابین دارای امکاناتی از قبیل: رستوران، کافی شاپ، شهربازی، بولینگ و فروشگاه صنایع دستی و... می باشد.

امکانات و اطلاعات بازدید

این مجموعه تفریحی، علاوه بر تله کابین دارای امکاناتی از قبیل: رستوران، کافی شاپ، شهربازی، ب و فروشگاه صنایع دستی و...می باشد و شما میتونید به آدرس: مجموعه تفریحی صفه، بزرگراه شهدای صفه، کوه صفه مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر برای بازدید از این مجموعه با شماره تلفن 03136693932 تماس برقرار کنید و به این مکان هیجان انگیز اصفهان سفری داشته باشین.

منبع: همگردی
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 21788

به "تله کابین صفه اصفهان ، بر فراز آسمان نصف دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تله کابین صفه اصفهان ، بر فراز آسمان نصف دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید