تقسیم امتیازات در بازی جنجالی، تساوی برای پرسپولیس شیرین تر بود

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، حساس ترین دیدار هفته بیست و هفتم هجدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت 20:15 امروز آدینه بین تیم های پرسپولیس و سپاهان با حضور حدود 80 هزار تماشاگر در استادیوم آزادی و به قضاوت بیژن حیدری شروع شد و نهایت با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

تقسیم امتیازات در بازی جنجالی، تساوی برای پرسپولیس شیرین تر بود

با این تساوی پرسپولیس 56 امتیازی شد و همچنان شانس اول قهرمانی در لیگ هجدهم است. سپاهان هم با 51 امتیاز موقتاً به رده دوم صعود کرد و باید منتظر دیدار روز شنبه استقلال و پدیده باشد.

شروع با عطش میزبان

شاگردان برانکو که ده ها هزار طرفدار را حامی خود داشتند بازی را هجومی شروع کردند و چند حمله را روی دروازه حریف پی ریزی کردند که مهمترین آنها در دقیقه 6 رقم خورد و مهدی ترابی با نفوذ به درون محوطه جریمه قصد ارسال توپ عرضی را داشت که مدافعان حریف اجازه این کار را ندادند.

اعتراض های قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در دقیقه 12 این دیدار به خاطر خطایی که بازیکنش روی حریف انجام داد اعتراض هایش را شروع کرد. او اعتقاد داشت بازیکنش خطایی مرتکب نشده است. این ضربه ایستگاهی ثمری برای سرخپوشان نداشت و مدافعان سپاهان توپ را دور کردند.

نبض بازی در اختیار پرسپولیس

سرخپوشان پرسپولیس در ادامه کار نبض بازی را در اختیار گرفتند و تا پشت محوطه جریمه نفوذ کردند اما توانایی ورود به محوطه خطر را نداشتند و مدافعان سپاهان اجازه موقعیت سازی را به بازیکنان حریف ندادند.

خطر از بیخ گوش بیرانوند گذشت

در دقیقه 21 زردپوشان سپاهان صاحب یک ضربه ایستگاهی از جناح راست شدند که ارسال این ضربه بهترین فرصت را برای شاگردان قلعه نویی ایجاد کرد اما ضربه سر یزدانی با اختلاف بسیار نزدیکی از تیر عمودی دروازه به بیرون رفت. بیرانوند در این صحنه تماشاگر بود!

بازی متعادل در میانه های نیمه اول

دو تیم در اواسط نیمه اول نمایش متعادلی داشتند و به دلیل بسته بودن راههای نفوذ به محوطه جریمه، توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود و دو تیم از پاس های رو به عقب استفاده می کردند تا همچنان مالک بازی باشند. در دقیقه 30 این دیدار مهرداد محمدی سعی کرد توپی را روی دروازه پرسپولیس ارسال کند اما نادری مقابل او ایستاد تا توپ به کرنر برود. رفت و برگشت این توپ فرصت را به کومن داد تا شوتی را به سمت دروازه بیرانوند بزند اما توپ به مدافع پرسپولیس خورد به کرنر رفت.

ضربه بی تفاوت علیپور

درحالی که سپاهان توپی را روی دروازه پرسپولیس ارسال نموده بود، بیرانوند پس از مهار توپ شروع مجدد بلندی داشت و تداخل مدافعان سپاهان باعث شد فرصت برای علیپور فراهم گردد و در حالی که دو بازیکن دیگر هم کنارش بودند و موقعیت خوبی برای ایجاد خطر داشتند، توپ را با بی تفاوتی به بیرون زد.

ضربه ایستگاهی سروش

در دقیقه 38 مهدی کیانی پشت محوطه جریمه روی پای سروش رفیعی تکل رفت که حیدری این صحنه را خطا گفت تا سرخپوشان صاحب یک ضربه ایستگاهی شوند. این ضربه را رفیعی زد و پیغام نیازمند با واکنشی به موقع آن را به کرنر فرستاد.

بشار جواب موقعیت سپاهان را داد

در دقیقه 45 این دیدار بشار رسن شوت محکمی را به سمت دروازه سپاهان شلیک کرد که این ضربه با فاصله اندکی از کنار تیر عمودی دروازه به بیرون رفت.

تساوی سرانجام کار در نیمه اول

دو تیم باوجود اینکه کوشش زیادی در نیمه اول کردند تا دروازه ها را باز نمایند اما نتوانستند موقعیت های خطرناکی را که بوی گل بدهد ایجاد نمایند. به نظر می رسد در نیمه دوم تفکرات مربیان و تغییراتی که در تاکتیک تیمشان ایجاد خواهد نمود شرایط بازی را تغییر دهد.

شروع مشابه در نیمه دوم

دقایق ابتدایی نیمه دوم هم مثل نیمه اول پرهیجان شروع شد و توپ با سرعت خوبی در جریان بود اما بازهم موقعیت خطرناکی روی دروازه ها شکل نگرفت. با این حال دو تیم نمایش قابل قبولی در شروع نیمه دوم داشتند.

ضربه ایستگاهی پرسپولیس

در دقیقه 56 خطا روی علیپور ضربه ایستگاهی را نصیب پرسپولیس کرد اما این ارسال ثمری برای شاگردان برانکو نداشت. توپ در یک رفت و برگشت برای سروش رفیعی مهیا شد که ارسال او از مقابل بازیکنان عبور کرد و به بیرون رفت.

پرتاب های بلند تاکتیک سپاهان

در دقیقه 61 سپاهان صاحب یک اوت از جناح راست نزدیک به محوطه جریمه پرسپولیس شد که عزت پورقاز مثل صحنه های اینچنینی دیگر پرتاب بلندی را روی دروازه بیرانوند انجام داد که مدافعان پرسپولیس توپ را دفع کردند.

اولین تعویض برای دو تیم

در دقیقه 62 این دیدار برانکو اقدام به اولین تعویض کرد و سیامک نعمتی را به جای سروش رفیعی به میدان فرستاد تا قدرت تهاجمی تیمش را بیشتر کند. امیر قلعه نویی هم در 66 اولین تعویضش را انجام داد و علی قربانی را به جای کومن وارد زمین کرد.

اعتراض قلعه نویی و توقف بازی

صحنه ای که سیدجلال حسینی روی بازیکن حریف روی داد و توپ او را گرفت از سوی داور خطا اعلام نشد اما همین تصمیم باعث اعتراض شدید قلعه نویی شد. سرمربی سپاهان که بسیار عصبانی بود اعتقاد داشت داور باید خطا اعلام می کرد. همین اتفاق چند دقیقه ای بازی را متوقف کرد و منجر به اخراج یکی از اعضای کادر فنی سپاهان شد. در دقیقه 75 علی قربانی به خاطر خطای شدید از داور کارت زرد دریافت کرد.

نادری تأثیرگذار در جناح چپ

در دقیقه 81 محمد نادری در جناح چپ پرسپولیس نمایش خوبی داشت و با عبور از مدافعان سپاهان یک ضربه ایستگاهی را برای تیمش به دست آورد اما ارسال این ضربه هم ثمری برای شاگردان برانکو نداشت مدافعان سپاهان توپ را دور کردند. در دقیقه 82 محمدامین اسدی به جای بشار رسن وارد زمین شد.

پاس های اشتباه بازیکنان پرسپولیس

سرخپوشان پرسپولیس در دقیقه 85 برای لحظاتی نبض بازی را در اختیار گرفتند اما به دنبال آن پاس های اشتباه مشکلاتی را برای تیم ایجاد کرد که یکی از آنها خطای سیدجلال حسینی روی کی روش بود که یک ضربه ایستگاهی نصیب زردپوشان کرد. این ضربه را در دقیقه 88 سعید آقایی به سمت دروازه پرسپولیس شلیک کرد که به بدن بازیکنان خورد و به بیرون رفت.

جنجال در وقت های اضافه

در دقیقه 93 این دیدار سیامک نعمتی و سعید آقایی در کنار خط با یکدیگر درگیر شدند که حیدری به موقع ورود کرد و با داددن کارت زرد به هر دو بازیکن قائله را انتها داد. در این لحظات بازی با اتفاقات جنجالی همراه بود و داور سوت های پرتعدادی را به صدا در آورد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2680

به "تقسیم امتیازات در بازی جنجالی، تساوی برای پرسپولیس شیرین تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقسیم امتیازات در بازی جنجالی، تساوی برای پرسپولیس شیرین تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید