تعویض و بروزرسانی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری استان مرکزی

به گزارش بانیما، سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی اطلاع داد: تابلوهای معرفی جاذبه های اماکن تاریخی و گردشگری استان مرکزی بروزرسانی و بازسازی شدند.

تعویض و بروزرسانی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری استان مرکزی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی، مصطفی مرزبان امروز 18 تیرماه 99 در تکمیل این خبر گفت: از ابتدای سال 99 تا به امروز حدود 63 تابلو راهنمای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری استان بازسازی و به روزرسانی شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی در ادامه گفت: این تابلوها که به دلیل گذشت زمان و به دلیل فرسایش و دیگر عوامل فیزیکی در طول زمان مستهلک و احتیاج به تعویض و ترمیم داشتند از این رو عملیات ساماندهی تابلوها در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا است.

مرزبان در ادامه اضافه کرد: به طور کلی تابلوهای به کار رفته در محل محوطه ها هر دو یا سه سال یک بار باید تعویض شوند، زیرا به دلیل شرایط آب و هوایی ممکن است آسیب ببینند و احتیاج به تعویض و بازسازی داشته باشند.

او گفت: تا به امروز تابلوهای مربوط به راهنمایی و معرفی جاذبه های گردشگری و اماکن تاریخی شهرستان خمین، اراک، خنداب، کمیجان، آشتیان، تفرش، فراهان بازسازی و بازسازی شده و سایر تابلوها در شهرستان های دیگر استان در دست بازسازی و بازسازی هستند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی استان مرکزی نصب تابلوهای راهنما برای راهنمایی گردشگران و معرفی جاذبه های تاریخی را موضوعی ضروری دانست و با بیان این که تابلوهای راهنما از جمله مهم ترین منابع اطلاع رسانی به گردشگران و مسافران هستند تاکید نمود: نصب تابلوهای گردشگری به ویژه در محوطه های تاریخی و ثبت جهانی نقش ویژه ای در توسعه گردشگری استان خواهد داشت.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: میراث آریا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 10730

به "تعویض و بروزرسانی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعویض و بروزرسانی تابلوهای معرفی مراکز تاریخی و گردشگری استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید