ترکیب نهایی تیم معین شد، اولین مسابقه برای ثبت امتیاز المپیک

به گزارش بانیما، به گزارش خبرنگاران، مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی آسیا در بخش جاده از هفته آینده به میزبانی ازبکستان برگزار می گردد که بعد از گذشت حواشی به وجود آمده برای اعزام تیم و مسائل اقتصادی که گریبان فدراسیون را گرفته بالاخره ترکیب نهایی تیم اعلام شد.

ترکیب نهایی تیم معین شد، اولین مسابقه برای ثبت امتیاز المپیک

محمود پراش مربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان ترکیب نهایی تیم را در چهار بخش بانوان، بزرگسالان و زیر 23 سال و جوانان بیان کرد.

در رده سنی بزرگسالان، سعید صفرزاده، بهنام آرین، حمید پورهاشم، مهدی سهرابی و مرتضی رضوانی نفرات اعزامی را تشکیل می دهند که در این بین بهنام آرین نماینده ایران در بخش تایم تریل انفرادی است.

اما در بخش امید و زیر 23 سال امیرحسین جمشیدیان و محمد گنج خانلو تنها رکابزنان اعزامی ایران به ازبکستان خواهند بود که جمشیدیان در بخش تایم تریل برای کشورمان رکاب خواهد زد.

در بخش جوانان مسعود خاکی تنها ورزشکار حاضر در ترکیب تیم است. در بخش بانوان نیز ماندانا دهقان و سمیه یزدانی راهی رقابت های قهرمانی آسیای جاده خواهند شد.

سی و نهمین دوره مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی بزرگسالان جاده آسیا، بیست و ششمین دوره رده سنی جوانان و هشتمین دوره پا را سایکلینگ از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد. این تیم سرانجام هفته جاری راهی تاشکند می گردد. طبق اعلام اتحادیه جهانی دوچرخه سواری، امتیازات کسب شده در این رقابت ها در زمره امتیازات ثبت شده برای کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 محسوب خواهد شد و به این ترتیب این اولین رقابت رسمی دوچرخه سواران کشورمان در سال 2019 برای کسب سهمیه المپیک توکیو می باشد.

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 2534

به "ترکیب نهایی تیم معین شد، اولین مسابقه برای ثبت امتیاز المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب نهایی تیم معین شد، اولین مسابقه برای ثبت امتیاز المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید