ترس از موج دوم کرونا ، بسته شدن درهای 600 سینما در چین

به گزارش بانیما، اداره فیلم چین دستور داد درهای 600 سالن سینما در سراسر این کشور برای پیشگیری از شیوع دوباره کرونا بسته گردد.

ترس از موج دوم کرونا ، بسته شدن درهای 600 سینما در چین

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از گاردین، همزمان با شیوع کروناویروس همه 70 هزار سالن سینما در چین تعطیل شده بودند اما با عادی شدن شرایط در استان هوبی و شهر ووهان، اداره فیلم چین به 600 سینما اجازه داد فعالیت خود را از چند روز پیش از سر بگیرند. حالا با نگران شدن مقام های بهداشتی از احتمال شروع موج دوم کرونا، دستور تعطیلی سینماها صادر شد.

با اینکه نمایش فیلم در حدود 10 درصد از سینماها در 10 روز گذشته شروع شده بود، مردم چندان از تماشای فیلم ها روی پرده استقبال نکردند و آمار فروش بسیار کم بود. مقام های اداره فیلم چین برای کشاندن مردم به سالن های تاریک راهکارهایی تازه اندیشیده بودند؛ از جمله نمایش فیلم های محبوب و میهن پرستانه و حتی اکران نخستین فیلم هری پاتر که چینی ها بسیار آن را دوست دارند.

با این حال، مردم ترجیح دادند در خانه بمانند و از ترس شیوع گسترده کرونا فقط به کارهای مهم خود بیرون از خانه برسند. قرار بود تمام درآمد فروش بلیت هم به سینماداران برسد و تهیه نماینده ها و پخش نماینده ها سهم خود را بخشیده بودند تا صاحبان سینماها اندکی از زیان خود را جبران نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8380

به "ترس از موج دوم کرونا ، بسته شدن درهای 600 سینما در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترس از موج دوم کرونا ، بسته شدن درهای 600 سینما در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید