تحویل فلامینگو مصدوم به محیط زیست بندرترکمن

به گزارش بانیما، رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن و گمیشان گفت: شهروند بندرترکمنی علاقه مند به حیات وحش، یک قطعه فلامینگو مصدوم را برای درمان و تیمار به این اداره تحویل داد.

تحویل فلامینگو مصدوم به محیط زیست بندرترکمن

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، علی بیانی یکشنبه دهم آذر گفت: این پرنده زخمی پس از ثبت اطلاعات مورفولوژیکی و بیومتری به اداره امور حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان انتقال داده می شود.

به گفته وی با توجه به احتمال شیوع بیماری آنفلوآنزا در بین پرندگان مهاجر، اقدامات پیشگیرانه در این خصوص در حال انجام است و به همین دلیل با همکاری اداره دامپزشکی از همه گونه های مصدوم تحویلی خونگیری می شود.

رییس اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن و گمیشان اضافه کرد: با فرهنگ سازی اجرا شده شاهد همراهی بیشتر مردم در زمینه حفاظت از محیط زیست هستیم به نحوی که حتی گونه های حلال گوشت مصدوم نیز به محیط زیست تحویل داده می شود.

وی ادامه داد: اداره حفاظت محیط زیست بندرترکمن و گمیشان در پاسخ به این گونه اقدامات علاقه مندان طبیعت و حیات وحش، با اهدای هدیه از آنان قدردانی می کند.

فلامینگو از گونه های حمایت شده بوده و حفاظت از زیستگاه ها و محل تولید مثل آن برای حفظ بقای این گونه جانوری بسیار ضروری است.

شهرستان های ساحلی بندرترکمن و گمیشان در شمال غرب گلستان در این ایام سال میزبان تعداد زیادی از گونه های مختلف پرندگان آبزی و کنارآبزی است.

گلستان از معدود تنفس گاه های گونه های مختلف گیاهی و جانوری ایران است.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 6422

به "تحویل فلامینگو مصدوم به محیط زیست بندرترکمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحویل فلامینگو مصدوم به محیط زیست بندرترکمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید