بمب نقل وانتقالات از پرسپولیس دور شد

به گزارش بانیما، این روز ها در خصوص سعید صادقی وینگر تیم گل گهر سیرجان اخبار متعددی منتشر شده است. این بازیکن که عملکرد خوبی در تیمش داشته این روز ها موردتوجه دو تیم پرسپولیس و استقلال قرار گرفته و مدیربرنامه هایش به شکل همزمان مشغول مذاکره با هر دو تیم است.

بمب نقل وانتقالات از پرسپولیس دور شد

در خصوص صادقی و پرسپولیس اخبار ضدونقیضی به گوش می رسد. بعضی می گویند مدیربرنامه های این بازیکن به دلیل اختلافاتی که با یحیی گل محمدی دارد پیشنهاد های زیادی را به باشگاه پرسپولیس ارائه می نماید و قصد همکاری ندارد. می گویند او از پرسپولیسی ها برای این بازیکن 20 میلیارد تومان درخواست نموده و البته می گویند صادقی به باشگاه پرسپولیس پیام داده که بعد از بازگشت به ایران خودش برای مذاکره مستقیم به باشگاه پرسپولیس خواهد آمد.

یک منبع مطلع هم مدعی شده که قرمز ها با یاری طرفدار متمول امارات نشین توانسته اند با صادقی بر سر یک مبلغ قابل توجه توافق نمایند هر چند اگر وی سر از استقلال درآورد هم نباید تعجب کرد؛ چراکه مدنظر هر دو باشگاه قرار گرفته است و تا روز های پایانی نقل وانتقالات ممکن است یکی از تیم ها پیشنهاد بالاتری ارائه نموده و برترین پاسور فصل گذشته را جذب کند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 26 تیر 1401 بروزرسانی: 26 تیر 1401 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 20338

به "بمب نقل وانتقالات از پرسپولیس دور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بمب نقل وانتقالات از پرسپولیس دور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید