اعلام اسامی ورزشگاه های میزبان دیدارهای به جامانده لیگ قهرمانان آسیا، تغییر ورزشگاه 3 تیم ایرانی در روز آخر

به گزارش بانیما، محل برگزاری دیدارهای به جامانده از مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا معین شد.

اعلام اسامی ورزشگاه های میزبان دیدارهای به جامانده لیگ قهرمانان آسیا، تغییر ورزشگاه 3 تیم ایرانی در روز آخر

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات مهاجرت دانشجویی به کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگاران، ملاقاتهای به جامانده از مرحله گروهی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از روز 24 شهریور ماه به صورت متمرکز در کشور قطر برگزار خواهد شد تا چهره تیم های صعودکننده به مرحله بعدی تعیین گردد.

کنفدراسیون فوتبال آسیا امروز محل برگزاری ملاقاتهای مرحله گروهی را تعیین کرد. قرار است ملاقاتهای به جامانده از هر گروه در یک استادیوم برگزار شوند.

در گروه A که تیم های استقلال ایران، الاهلی عربستان، الوحده امارات و الشرطه عراق حضور دارند، مسابقات در استادیوم بین المللی خلیفه در شهر دوحه برگزار می شوند.

تیم های گروه B یعنی شهر خودروی ایران، پاختاکور ازبکستان، الهلال عربستان و شباب الاهلی امارات هم باید در استادیوم 40 هزار نفری الجنوب به مصاف هم بروند.

در گروه C یعنی جایی که تیم های پرسپولیس ایران، التعاون عربستان، الدحیل قطر و الشارجه امارات حضور دارند، نیز بازی ها به میزبانی استادیوم تازه تأسیس التعلیمیه (Education City Stadium) برگزار خواهند شد.

همچنین در گروه D که تیم های سپاهان ایران، السد قطر، النصر عربستان و العین امارات حضور دارند، ملاقاتها در استادیوم جاسم بن حمد شهر دوحه برگزار می شوند.

نکته مهم درباره ملاقاتهای روز پایانی است، یعنی زمانی که تیم های یک گروه باید به طور همزمان به میدان بروند. طبق برنامه اعلام شده از سوی AFC ملاقات استقلال - الاهلی عربستان در استادیوم الجنوب برگزار می گردد و بازی الوحده - الشرطه در استادیوم خلیفه.

همچنین ملاقات شهر خودرو - پاختاکور در دور ششم از مرحله گروهی در استادیوم الجنوب برگزار خواهد شد. تیم پرسپولیس نیز در گروه سوم آخرین بازی خود را در استادیوم جاسم بن حمد مقابل الشارجه امارات انجام می دهد.

در روز پایانی از ملاقاتهای گروه D نیز تیم سپاهان در استادیوم التعلیمیه برابر العین امارات قرار خواهد گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11254

به "اعلام اسامی ورزشگاه های میزبان دیدارهای به جامانده لیگ قهرمانان آسیا، تغییر ورزشگاه 3 تیم ایرانی در روز آخر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام اسامی ورزشگاه های میزبان دیدارهای به جامانده لیگ قهرمانان آسیا، تغییر ورزشگاه 3 تیم ایرانی در روز آخر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید