بلیط هواپیما به مقصد هتل عاشقان علم

به گزارش بانیما، این روزها هتل های جالبی در سراسر جهان گگردده می گردد، بسیاری از اقامتگاه ها سعی دارند تا با ارائه فضاهایی خلاقانه توجه مسافران را جلب نمایند به عبارت دیگر مثل هر وادی دیگر این روزها در گگرددن و بازسازی هتل ها و دیگر انواع اقامتگاه ها، خلاقیت حرف اول را می زند. از این مجموعه ها هتل عاشقان علم و مسائل علمی جالب توجه است.

بلیط هواپیما به مقصد هتل عاشقان علم

در اواخر بهار، شهر شیکاگو میزبان مسافران یک هتل جدید خواهد بود، هتل EMC2؛ از اسم هتل به نظر می رسد باید منتظر یک فضای خاص و تداعی کننده حال و هوای علمی باشیم؛ Greenberg در مصاحبه با سایت معتبر Travel and Leisure آن را هتلی جذاب و هوشمند تعریف می نماید.

این مدیر هتل بیان می نماید که از کودکی عاشق تکنولوژی و مسایل علمی بوده به زبان خودمانی تر خوره این حوزه به شمار می رفته است. این هتل برایش یک آرزوی همیشگی بوده و حالا توانسته در این پروژه استثنایی هنر و علم را با هم ترکیب کند. تمامی این هتل از فضای روردی گرفته تا اتاق ها با المان های عجیب و غریب آراسته شده است که علم و هنر را هم زمان تداعی می نماید.

قسمت های جالبی در این هتل وجود دارد که هریک به بعضی از برجسته ترین دانشمندان تاریخ تقدیم شده اند؛ یکی از این بخش ها اتاق جلسات است، این قسمت به احترام و یاد ریاضیدان برجسته آلمانی، امی نوتر نام گذاری شده است کسی که نظریه معروف او درباره ارتباط میان تقارن و قانون پایستگی بسیار مطرح شده و تاثیر بسیاری در دستاوردهای علمی داشته است.

نام گذاری بر اساس نام دانشمندان به همین جا ختم نمی گردد؛ در هتل عاشقان علم یک رستوران مدرن دارد که نام آن The Albert است، بله درست حدس زدید منظور همان آلبرت انیشتن معروف است! خب وقتی نام هتل EMC2 باشد، انتظار هم می رود که در ادامه نام این دانشمند برجسته را در هتل ببینیم.

در این هتل می توانید وسایلی را با طراحی های خاص بیابید که یکی از برجسته ترین ویژگی های آن شکست نور و انعکاس است، این امر سبب شده تا بازی نور و عمق بسیاری از مکان های هتل را در نظر شما شگفت انگیز و منحصر به فرد جلوه دهد.

این هتل 195 اتاق دارد که در طراحی آن ایده هایی مدرن در کنار یک طراحی هنری به کار گرفته شده است؛ امکانات رفاهی اتاق ها به دقت مورد نظر قرار گرفته تا بتواند تجربه ای از یک اقامت راحت و رویایی را برای هر مسافر به ارمغان آورد. یکی از جالب ترین امکاناتی که در اتاق ها در نظر گرفته شده سیستم صوتی با کیفیتی عالی است، مسافران می توانند تلفن های همراه خود را به آن متصل نموده و از آن کار کردن با آن لذت ببرند.

هتل EMC2 از مجموعه هتل های بین المللی Marriott به شمار می رود؛ اقامت در اتاق های این هتل برای شما هزینه حدود 249 دلار به ازای هر شب خواهد داشت.

استفاده از تکنولوژی در بسیاری از هتل ها در سراسر دنیا دیده می گردد، اما چنین ترکیب منحصر به فردی از هنر و علم در نوع خود بی نظیر است، باید منتظر ماند و دید تجربه مسافران از اقامت در این هتل چگونه خواهد بود. بهتر است هر چه سریعتر برای رزرو بلیط هواپیما یا پرواز خارجی خود به مقصد شیکاگو به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

برای جستجوی بلیط هواپیما مورد نظر خود به سایت خبرنگاران مراجعه کنید.

گردآوری: تحریریه بلیط هواپیما خبرنگاران

dorezamin.com: بیاید با هم به دور زمین چرخی بزنیم و همه چیز را از نزدیک ببینیم

منبع: سفرستان
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 8758

به "بلیط هواپیما به مقصد هتل عاشقان علم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلیط هواپیما به مقصد هتل عاشقان علم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید