برای دریافت نقش باید به میهمانی های شبانه رفت، حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالاست

به گزارش بانیما، مرجانه گلچین بازیگر سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود.

برای دریافت نقش باید به میهمانی های شبانه رفت، حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالاست

به گزارش گروه رسانه های دیگر خبرگزاری خبرنگاران، مرجانه گلچین، بازیگر رسینما و تلویزیون در گفت وگو با خبرگزاری میزان، پیرامون کم کاری خود در عرصه سینما گفت: متاسفانه دیگر جایی برای ما در سینما نیست، چند بازیگر محدود همه فیلم ها را بازی می نمایند، آن موقع که من سینما کار می کردم هیچ کدام از این دوستان هنوز وارد بازیگری هم نشده بودند، حال امثال من در سینما جایی ندارند و اینها هر روز کار می نمایند.

وی ادامه داد: سینمای ایران بسیار نازل، تکراری و سطحی شده است، حداقل از دست فیلم های خارجی هم نمی توانند کپی نمایند، سینمای کشور به نوآوری احتیاج دارد، می گویند چرا مخاطب به سینما نمی رود، به نظر من اصلا دلیلی ندارد که مخاطب به سینما برود.

بازیگر سریال سه دونگ سه دونگ با اشاره به کیفیت بد فیلمنامه ها اضافه نمود: روزانه تعداد زیادی فیلمنامه به دست من می رسد، باور کنید چند صفحه اول را که می خوانم عطای بازی در آن اثر را به لقایش می بخشم؛ مگر می گردد همه فیلم ها تنها به چند سوژه دستمالی شده و تکراری بپردازند.

گلچین در همین رابطه تاکید نمود: متاسفانه حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالا است، اما باور کنید سیستم سالمی در بازیگری نداریم، یعنی چه که یک بازیگر برای داشتن نقش صرفا باید به مهمانی شبانه برود، اگر آنجا بود نقش به وی می رسد و اگر نه باید سالها خانه نشین گردد، چطور اسم این شرایط را بگذاریم سینما، هیچکس از پول بدش نمی آید اما من حاضر نیستم در این فیلم ها بازی کنم.

وی با اشاره به عدم احترام به بازیگران پیشکسوت اظهار کرد: شاید ما از نسلی هستیم که ناز کردن بلد نیستیم، نسلی نیستیم که غذای سر فیلمبرداری اش حتما باید از فلان رستوران درجه یک برسد، ما عادت کردیم که بازیگری عشق می خواهد و به هیچ عنوان کار سهل و آسانی نیست، اما متاسفانه این نگاه به هیچ وجه در سینمای تجملاتی امروز دیده نمی گردد.

گلچین با نقد جشن حافظ اعلام نمود: این گونه جشن ها باعث شده تا همکاران جلوی یکدیگر بایستند، مگر می گردد هر سال چند بازیگر خاص کاندید جایزه شوند، از نظر من امثال همین جشن ها برای بعضی اعتماد به نفس کاذب ایجاد می نمایند، هر سال به آنها جایزه می دهد و باعث می شوند هر بازیگر تازه کاری احساس کند که بر قله بازیگری ایستاده است. این روش از نظر من به نابودی ختم می گردد و متاسفانه هیچ فردی هم نمی خواهد جلوی آن بایستد.

منبع:میزان

4127

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 27 مهر 1399 بروزرسانی: 27 مهر 1399 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 11711

به "برای دریافت نقش باید به میهمانی های شبانه رفت، حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای دریافت نقش باید به میهمانی های شبانه رفت، حرف زدن درباره بازیگری مثل تف سر بالاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید