با موضوع جاده؛ پنجمین جایزه فرشته فراخوان داد

به گزارش بانیما، فراخوان پنجمین دوره جایزه فرشته با موضوع جاده در دو بخش داستان کوتاه و عکس منتشر شد.

با موضوع جاده؛ پنجمین جایزه فرشته فراخوان داد

به گزارش ، فراخوان پنجمین دوره جایزه فرشته منتشر شد و شهرکتاب فرشته پس از برگزاری چهار دوره جایزه فرشته با توجه به حضور جوانان علاقه مند به حوزه های داستان نویسی و عکس، پنجمین دوره از این رویداد را با موضوع جاده، با هدف کشف و معرفی استعداد های درخشان و ترویج فرهنگ کتابخوانی از یک سو و اشاعه و ترویج زبان فارسی از سوی دیگر برگزار می نماید.

در بخش داستان کوتاه، آثار ارسالی باید در فرمت doc یا docx بوده و حداکثر تعداد کلمات 3500 کلمه باشد. همچنین داستان ارسالی شرکت نمایندگان در این رقابت نباید پیش از این در جایی منتشر شده باشد. به علاوه هر نویسنده امکان ارسال تنها یک اثر را به دبیرخانه جایزه فرشته خواهد داشت.

در بخش عکس نیز عکس ها باید با ابعاد 300 DPI و فرمت شان jpg باشند و هر شرکت نماینده می تواند حداکثر 3 عکس به دبیرخانه ارسال کند. در این بخش، عکس های ارسالی اگر در مسابقه یا جایزه دیگری حائز رتبه یا مقام شده باشند، نیز می توانند در مسابقه شرکت نمایند.

علاقمندان برای تکمیل فرم ثبت نام آنلاین و ارسال آثار خود می توانند به وب سایت جایزه فرشته مراجعه نمایند. مهلت ارسال آثار از یکم دی 1397 تا 31 فروردین 1398 خواهد بود. ارسال آثار به دبیرخانه جایزه فرشته به منزله واگذاری حقوق این آثار به شهرکتاب فرشته است.

جایزه منتخب هیات داوران برای نفر اول در بخش عکس و داستان: تندیس جایزه فرشته، لوح تقدیر، بن خرید شهرکتاب و جایزه نقدی است. جایزه 10 نفر برگزیده هیات داوران هم به این ترتیب خواهد بود: لوح تقدیر به همراه بن خرید شهرکتاب. چاپ 10 اثر برگزیده نهایی بخش عکس و 10 نفر نخست بخش داستان در کتاب و برگزاری نمایشگاه عکس برگزیدگان نهایی هیات داوران پس از مراسم اختتامیه.

جایزه فرشته پس از تجربه 4 ساله، از سال جاری به صورت بین المللی برگزار می گردد. اختتامیه این دوره از جایزه مذکور خردادماه سال 98 برگزار خواهد شد.

چین: چین از اون کشورهایی هست که حتما یکبار هم شده باید در زندگیتون به اونجا سفر کنید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: banima.ir شناسه مطلب: 1343

به "با موضوع جاده؛ پنجمین جایزه فرشته فراخوان داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با موضوع جاده؛ پنجمین جایزه فرشته فراخوان داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید